Chtěla jsem udělat plesový post,bohužel zrovna moc a dobrých fotek nemám. Tak vás alespoň nechám nahlédnout :) kolikrát jste byli letos na plese no? a užili jste si to?
facebook/formspring



Share:

27 komentářů

  1. ta první fotka je úplně taková ňuňu :D

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou je to super post! máš to tu tak krásné strašně ti to závidíme! :-)
    plesy máme moc moc rády a byly jsme aspon na 3

    OdpovědětVymazat
  3. ta první je skvělá!
    já jsem nebyla nikde, ani se nijak nechystám není kam :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jenom na jednom :( Ale užila jsem si to nejvíc ♥

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že nevidím celé tvoje šaty..takhle vypadají úžasně
    !

    OdpovědětVymazat
  6. Jé! Já bych šla plesat hned, kdybych měla kam :D

    OdpovědětVymazat
  7. já byla jen třikrát a ve čtvrtek mě ještě čeká čtvrtý a poslední... a nikdy nemám žádné dobré fotky :// buď skončím blbě, nebo jen vypadám hrozně :D k naštvání...

    u mě na blogu probíhá giveaway, jestli máte chuť zvu vás :)

    http://frozen-mammoth.blogspot.com/2012/02/narozeninovy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. jéé my máme stejný prstýnek, taky jsem ho měla na plese! :) slušelo ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. nemuzes nam vyfotit ty saty cele? jsou z H&M,zejo? :))

    OdpovědětVymazat
  10. juuu kata mela clip-iny))) slusi ti to kocicanda jako vzdy

    OdpovědětVymazat
  11. jsi krásná a ta první fotka je taková roztomilá!! <3

    OdpovědětVymazat
  12. jéé, na první fotce jsi rozkošná !!:)

    OdpovědětVymazat
  13. jéééé, na první fotce jsi taková rozkošná !!<3

    OdpovědětVymazat
  14. Taky bych ty šaty viděla ráda celý, už jen ten malý kousek, který je z nich vidět vypadá velmi dobře :D Jinak ja jdu v uterý na 6. ples a už jich mam fakt plný zuby :D

    OdpovědětVymazat
  15. byla jsem třikrát letos a pokaždé jsem se probudila s pěknou kocovinkou :DD na plesech se hrozně panákuje:/:D
    super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  16. no letos jenom jednou ále stálo to za to :)) jinak náhodou dobrý fotky :))

    OdpovědětVymazat
  17. já to letos projela jen lehce .. jeden hasičský a našeho gymplu! ale musím uznat, že oba stály za to!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná..!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. ani jednou,plesy moc "nejedu",haha :D:).
    Ale moc ti to sluší Káti!)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.