Tak jak už jsem slibovala, mám to post o tričkách co jsem vyráběla:) Dělala jsem je asi ve 2ráno tak na to berte ohled. Teď momentálně mám nápad na další hehe.
Teď úplně mimo, byl jste někdo bobovat, sáňkovat, lopatkovat, igelitkovat ?:D






Tags:

Share:

40 komentářů

  1. Vyzerá to super! :)
    To sú nažehľovačky?

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů ^^

    já chci, já chci♥ !
    Ty si šikulka :-*

    OdpovědětVymazat
  3. to tílko s tím okem je super:) jsi šikovná Káťo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Oko je skvělé :) Se máš ja sem na tohle nehorázenj antitalent :D

    OdpovědětVymazat
  5. chciii to s trojuhelníkem !!! aaach

    OdpovědětVymazat
  6. panejo to je per-fekt-ní ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc boží je to tričko s tím trojúhelníkem!

    OdpovědětVymazat
  8. povedlo se ti, to se dalo cekat))) ale ve 2 rano, tse tse, tou dobou mas parit s babickou :D

    OdpovědětVymazat
  9. oko je boží. ale nejlepší je to s křížem-co mám. jsi šikula!

    OdpovědětVymazat
  10. najprv som chcela napísať, že to druhé je super, potom som si uvedomila, že to prvé sa mi páči viac, potom že zase druhé takže kompromis: obe sú absolútne perfekt!

    OdpovědětVymazat
  11. pekne si to hlavne to s tými strapcami :)

    OdpovědětVymazat
  12. seš nejlepší !!! Já si chci vyrobit triko s božím okem :))

    OdpovědětVymazat
  13. to sivé je strašne pekne :)

    OdpovědětVymazat
  14. inspiruješ mě! :) zvu tě na svou první giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají zajímavě! :) Úplně upoutají pozornost.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. jsou moc pěkné :) že bych se taky pustila do vyrábění :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vytváření triček je tak trochu závislost:-) Povedly se ti!!

    http://Luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. jsou skvělé!
    Káto ty bydlíš na dejvicích ? Mě se zdá že jsem to někde četla , my jsme ted na dejvicích ma masarykově koleji tak mě to tak napadlo :D

    OdpovědětVymazat
  19. je , to je ale perfektni tak to jsme kousek od sebe! My zitra odjizdime do jachymova tak mozna tak rano jsme se mohly videt :D me se zdalo ze jsme te potkaly , ale asi se mi to zdalo :D

    OdpovědětVymazat
  20. ahaa , no my jsme sky spat tak ve dve a rano zase o pul sedme vstavat abysme uklidily ten preukrutny borrdel a taky se osprchovaly :D a dneska pokracujem do jachymova , no mela jsem pocit ze jsi sla tam dole u kruhace jak je starbucks a kfc , ale myslim zes to ty nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  21. a ty nažehlovačky, to je nějaká látka a tu si pak musíš sama vystřihnout? :) to se shání kde? trička jsou super!

    OdpovědětVymazat
  22. ježiš ty jsou úžasný!! seš děsná šikulka:))

    OdpovědětVymazat
  23. To je úplně skvělé,máš na to talent :) :D

    OdpovědětVymazat
  24. aktivity v průběhu 2. hodiny ranní jsou nejlepší, to mi nikdo nevymluví, i tady je to vidět, skvělý výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  25. to oko a trojuhelník totálně nejlepsí!fakt! .DD to chcu jeee))

    OdpovědětVymazat
  26. Tyjo! Ty jsou vážně skvělý! Všechny!

    OdpovědětVymazat
  27. supér!
    najviac je to mňau.
    a išla by som sa igelitkovať. bohužiaľ u nás na to nie je sneh.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.