Yesterday

Noo!! Včera jsem si koupila v h&m tyto vyvýšené tenisky, rozhodně doporučuji, jsou pohodlné rozhodně né tvrdé. Obyčejné a zároveň tak kouzelné, tak to vidím já,mňau! Na dnešních fotkách jsem opět s krásnou blondýnkou.
formspring - facebook 







Share:

35 komentářů

  1. fotky jsou nádherný :) i ty boty :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky:) boty jsou super! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý fotky! :) a boty taky vypadají dobře :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle vypadají ještě dobře, ale některé jsou opravdu zrůůdné ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň ale mě tenhle trend ještě moc neoslovil, ale jak se znám, tak až je zahlédnu někde "na živo" začnu o nich přemýšlet a nedivila bych se, kdyby byli brzo moje:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty jsou úžasnýý!
    Skvělý fotky.:)

    OdpovědětVymazat
  7. predposledná fotka je tutty frutty :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlouho po nich pokukuji. Teď už jim neodolám!:)

    OdpovědětVymazat
  9. včera jsem byla s kamarádkou, která si ty boty koupila. Mojí velikost samozřejmě neměli. Jsou fakt supr.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem si je chtěla koupit, pak ale z našeho háem zmizely, záhada. :D tak doufam že se tam zas objeví :))

    OdpovědětVymazat
  11. já je chci strašně moc, nejradši bych měla creepers pravé, ale brala bych i tyhle kvůli nim jsem jela do Prahy a největší zklamání bylo, že jsme nešly absolutně nikam

    OdpovědětVymazat
  12. Tak po těch se budu muset podívat ! :)

    Jinak ta čelenka s těma peříčkama stála € 5,takže u nás počítám těch 129,- Mám jí doma i v černým,taky z HM :)

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky!!!!!!!!!! a ty boty samozřejmě
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Mmm... nad těma botama přemýšlím :) Alespoň bych měla o nějakej ten centimetr navíc :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, vypadají skoro jako creepers, s tou tlustou podrážkou :) U vás není sníh že v nich chodíš? Mě by tenisky hned promokly v tom hnusu :D

    OdpovědětVymazat
  16. mazaněěě
    sluší vám to,máš boží blog
    jdu ho celý projet:D
    Hel.Photo

    OdpovědětVymazat
  17. Včera jsem na ně koukala v H&M. Taky si na ně dělám zálusk!

    OdpovědětVymazat
  18. Před týdnem jsem na ně koukala, taky o nich uvažujuu:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. I really need to buy them *.*

    just found yout blog and I'm definitely following*

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. mam ich tiez a tusim, ze ich zachvilku bude mat tristvrtina blogeriek

    OdpovědětVymazat
  21. ty boty mám taky, hrozně se těšim jak je na jaře a v létě budu nosit, jsou fakt boží!! K tobě se mega hoděj :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.