Nemám středy ráda, ale tato byla fajn! Dobrá káva se zmrzlinou, krásná procházka, skvělá Evička :**
(a nejlepší úlovky v sekáči,  o tom víc až příště) Mátě nějaký nejméně oblíbený den v týdnu?
Tento čtvrtek je skvělej, budu spát až do oběda!         facebook/formspring
(ps: hrozně svítilo sluníčko do očí)







Share:

27 komentářů

  1. to jsou úúžasný fotky:)) moc vám to sluší.)
    a můj nejméně oblíbený den je taky středa..+)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá fotka je skvělá! :)) A nejjneoblíbenější den je pondělí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám ráda pondělky. :D:) Jinak hezké fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pondělí je asi nejhorší :( a slušely by ti krásně originál creepers :D

    OdpovědětVymazat
  5. už se těším na úlovky ze sekáče!!

    OdpovědětVymazat
  6. fotky jsou super:) a ta káva vypadá mooc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky :) já nesnášim čtvrtek máme 9 hodin :/

    OdpovědětVymazat
  8. vy dvě jste spolu nejhezčí!!! :)
    já zase nesnáším čtvrtky! :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky,moc vám to spolu sluší :)
    já nesnáším neděle! =DD

    OdpovědětVymazat
  10. tie neni este zima nosit tie topanky?:D

    OdpovědětVymazat
  11. nádherný fotky :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ty vlasy máš super, já mám ráda pátky!

    OdpovědětVymazat
  13. Julius Meinl jeste existuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*
    nunu ste <3

    OdpovědětVymazat
  14. A na první fotce máš za sebou mojí školu! Sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky :) Sluší ti to na nich :)
    Jak příště? Já to chci vidět hned, co si ulovila! ;D

    OdpovědětVymazat
  16. Haha super fotky. Zas ti budu závidět úlovky ze sekáče! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Stále se nemohu nadívat na ty boty z HM!

    OdpovědětVymazat
  18. Každý den je teď nejméně oblíbený den v týdnu

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám ráda den kdy něco mám... at se na to těším nebo ne protože jsem vždy předposraná ze všeho :-X takže taky středy, mám totiž poledance. A pak neděle, protože si řikám, jak jsme promarnila týden :)

    OdpovědětVymazat
  20. ňuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sto srdíček bych ti napsala na blogísek !

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkné fotky! Na svém blogu mám giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.