Fotky ještě ze soboty :) Byl to super den.
Teď mám horečku (zas...)
trička už mám naštěstí všechna udělaná ha:D
V komentářích o předsevzetí jste nejvíc psaly ' o hubnutí..cvičení..'
Je pravda, že to bývá i mé předsevzetí +učit se:D




Share:

37 komentářů

  1. sa vilieč ;)) strašne si krásna s brčkatými ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. bavíš mě čím dál víc,kočko!

    OdpovědětVymazat
  3. si nádherná,nádhernejšia už ani nemôžeš byť! <3

    OdpovědětVymazat
  4. anoano,už jsou hotové! jaký teda používáš linky?:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, ty krátký vlasy ti stejně strašně slušej!

    http://Luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Na poslední fotkách mi přijde, že vypadáš trochu jinak než dřív, vypadáš starší. Možná to dělají jen kratší vlasy. Nicméně moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. brzo se uzdrav;) ..na první fotce máš skvělé vlasy!:O

    OdpovědětVymazat
  8. kožíšek !:) ňuňuuuuu

    miluju tu naší společnou fotku)

    OdpovědětVymazat
  9. co bys chtěla hubtout, prosím tě :D a fakt super boty a taky ti musím pochválit fokty z pár posledních příspěvků!

    OdpovědětVymazat
  10. co bys ty chtela hubnout, prosimte? *

    OdpovědětVymazat
  11. Spíš cvičit:) hubnout ani ný:)

    OdpovědětVymazat
  12. ta první a poslední fotka !! jsi na nich dokonalá ♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. och ake mate obidve chude nohy!

    OdpovědětVymazat
  14. Hubnout nepotřebuješ. ;) skvělej outfit, jsi dokonalá! A ty vlasy jsou moc krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  15. sluší vám to!!)))
    ty předsevzetí jsou přesný!:D)

    OdpovědětVymazat
  16. Zhubnout ?! Ty ? ani náhodu! :/
    Já chci tvoe body :'(

    Na první fotce bych tě nepoznala ..
    Vidím, že máme stejný boty ty z Gatu pokud dobře vidím: ) ..jsou užasně pohodlné, že ? : )

    Ste kočky !

    OdpovědětVymazat
  17. mas spatnou imunitu, že jsi porad nemocna?

    OdpovědětVymazat
  18. Terko byly by pohodlné kdyby mě netlačily,mám už je celkem dýl.
    anonymní ano mám :/
    (jinak děkuji! a s tím hubnutím už jsem psala komentář:))

    OdpovědětVymazat
  19. Ty hubnout nepotřebuješ, chtěla bych mít postavu jako máš ty. A opět jsi kočka!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ta poslední mi připomíná jednu fotku Mily Kunis :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé ta první fotka! Vypadáš naprosto úžasně, Kačenko! :*

    OdpovědětVymazat
  22. Ježiši Katuš! Tak tohle jsou asi nejlepší fotky ♥ Vypadáš tak krásně, ten kožíšek a boty!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.