Jak písnička tak klip jsou nejskvělejší, ale asi jí většina z vás zná. Podivný post, podivné fotky. Dnes své Nemocné 'volno' asi využiji na balení dárků,které naštěstí nekupuji na poslední chvíli:) Strašně už se těším na zdobení stromečku, jsem tím posedlá :D a tak mě napadá, máte stromeček živý či umělý?
formspring







Share:

19 komentářů

  1. Zajímavé, ale skvělé fotky!
    My máme stromeček živý a strašně se na něj těším :) A uzdrav se! Taky jsem nemocná ://

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jedině živý :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle se mi strašně líbí!
    tu umělou chudinku bych doma nesnesla

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsme s mamkou byly pro stromeček. Už ho máme v garáži. Je živý, jak jinak :D Sice není úplně peerfektní, ale je takový... sympatický :D Nevím jak jinak to říct :D

    OdpovědětVymazat
  5. tu písničku miluju!
    máme doma uměláka, ale už jsem si na něj zvykla, je to kámoš :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou strašně zajímavý ♥
    Já jsem zase přesný opak.. vše na poslední chvíly : '(

    OdpovědětVymazat
  7. Ta předposlední fotka je pěkná:) Máme živý, vy?:)) jinak ti přeju krásné Vánoce!!

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky;)) ..my máme živý stromeček!:) miluju tu jeho "vůni";)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak my sme ešte živý vianočný stromček nemali a zdobenie som vždy mala rada, no bohužial teraz už to nikdy nestihnem pretože na štedrý deň nejak vždy vstanem poobede a už je ozdobený...neznašam tu vetu od maminy... No čo pekný je však? ( :D ) ..hm no, "že ste aj namňa počkali." :-) A inak nádherne fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No náš stromeček slaví už tak 15 let a je na něm jeho stáří celkem vidět.. :D ale zatím se jaksi nikdo nedokopal koupit nový a tak máme stále to samé umělé koště.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Od nějakých mých 8 let máme umělej, nemá cenu to kupovat každej rok :) Zajímavé fotky, rozmazané, umělecky!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky jsou krásný! Asi by mě nenapadlo to takhle rozmazat, ale vypadá to fakt hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný fotky! Mám takovýhle moc ráda.
    A stromeček máme vždycky živý. :)

    OdpovědětVymazat
  14. my ještě nemáme žádný stromeček, ale kupujeme každý rok živý. :) Zajímavé fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. živýýý:) už hajá ve sklepě:D na zdobení se moc netěším, poněvadž to nemám ještě vymyšleno..uzdrav se:*

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji Ti, že jsi sem dala tenhle song. neznala jsem ho a poslouchám ho už dva dny v kuse. Miluju ho, stejně jako Tvoje fotky. Jsi krásná Kejt.

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju tu písničku..celkově tu zpěvačku :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.