U minulého článku jsem se ptala jaký máte stromeček, mile mě překvapilo, že většina z váš živý. 
Také máme živý a jinak si to představit vánoce, pro mě by byl umělý stromek jako umělý řízek.

MÁM FB STRÁNKY TADY TADY TADY 

Jak nemocňačim doma měla jsem vyráběcí náladu tak vzniklo toto (DIY)


Tags:

Share:

17 komentářů

  1. krásná vestička:) tak ať se do soboty uzdravíš:) my máme jedličku:) umělé nesnáším, ani umělé kytky nemůžu ani cejtit;)

    OdpovědětVymazat
  2. dobrá je, ale ešte by som tam hodila čosi na chrbát, nejakú aplikejšn!

    OdpovědětVymazat
  3. ta je boží , taky mám doma takovou a je jedna z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé taky jsem zítra doma, tak se chci vrhnout na nějaké DIY, ale nemám ani moc z čeho, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super změna :) A souhlasím s přirovnáním k umělému řízku :D :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.