New in post

Po delší době tu mám pro vás New in post. Z těch věcí mám prostě takovou radost,
že vám je chci ukázat ještě teď ( proto to hloupé světlo)
Je to new in ze včerejška a dneška :) (proto mám košili už na fotce)
Přeji krásné zítřejší /zdobení stromečku,dokupování dárků, koukání
na televizi,cukroví a nevím co:) Mějte se krásně
facebook - Formspring




svetr-tally weijl, košile-h&m, prstýnek a náramek-ann christine, laky rossmann

Share:

22 komentářů

  1. Bože, miluju tvoje vlasy!
    Ten svetr se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozne moc ti to slusi :) A vecicky vypadaji pekne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše moc pěkný! Ten svetr mám pro mamku vínový k Vánocům. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první fotka !!!
    a ty věci jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný věci, první fotka je nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  6. aké príjemné farby :)
    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. suprové věci:)a prostě miluju ty tvoje vlasy! ♥.)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi kráska! A pěkné věci sis koupila :)

    OdpovědětVymazat
  9. na té první fotce máš nejúžasnější vlásky!:O ..ta košile vypadá skvěle;)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasné věci :) moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. máš nejlepší vlasy , a ty barvy jsous svělé!!

    OdpovědětVymazat
  12. já mám taky teď new in- od tebe to tílko! :*
    (ale pak to vyfotím líp,až budu mít červený vlasy)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten svetřík vypadá skvěle. A ta košile...tobě sluší, líbí se mi ta kombinace s tou mašlí na první fotce :).

    OdpovědětVymazat
  14. tobě to tak sluší!!! O.o košile je super

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sakra, ty jsi tak sexy, Katy! Wow :) Neskutečná košile s tou mašlí, i ostatní věci jsou super, taky bych z nich měla radost.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.