i'm not a robot















Share:

45 komentářů

  1. Tyhle vlasy ti fakt sluší :) a outfit suprovej.Zas nějaký skvělý prsteny ještě vidím. a nepartyovala,už dlouho ne :/ měla bych zas zajíít achjo.jdu si pustit to tvoje video z párty,je prostě nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej, krásný outfit! :) Asi sis party užila, co? :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se partyovat ani nedá, ale asi o to ani nestojím aneb vlk samotář! A ano budu se opakovat.. jsi nejbožejší ♥

    OdpovědětVymazat
  4. nepartyjovali:/ jenom sem byla na jedno s kámošema, byla jsem včera dead po práci:D:D ale dneska se jde do hospůdky:D:D sekne ti to!.)

    OdpovědětVymazat
  5. ty vlasy jsou mega , nemůžu se jich nabažit !
    hej my vychladlé počasí vůbec nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vlasy jsou i tak moc hezkéé :) Já včera nepartyovala, jen v pátek :) Pártyovat budu v úterý a v sobotu na své narozky :)

    OdpovědětVymazat
  7. píísničkaaaa <3
    a hustýýý vlasyyyyyyyyyy

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi tá kabela

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Marina má boží hlas! :) Jinak na těch fotkách seš úplně jiná jak máš rovnější vlasY! Sekne ti to kočko :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojí, ty bydlíš na Dejvicích? poznávám okolí z fotek :)..

    OdpovědětVymazat
  11. haha ty tousty z albertu :DD já jsem "partyovala" u nás na hodech :D byla to sranda

    OdpovědětVymazat
  12. Já byla jen u přítele udělaly jsme i filmový večer takže žádná párty! :D A takhle ty vlasy máš hodně zajímavé, hezká změna :))
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  13. mne je horuco stále :D

    pekny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  14. nádherný tričko!!! :) sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  15. ty vlasy sou prostě nejvíc nejlepší..;D
    jseš krásná a hrozně mě tvuj blog baví :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyvado, já tě málem nepoznala:-)
    Jsi krásná!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. vlasy mas teraz uplne najlepsie. vyzeras roztomilo:) (ake chude mas nohy!:D)
    a pesnicka super od grape-u pocuvam len marinu a wombats stale:D

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju tvé vlasy! Teďka chci dát taky ombre hair! To ti dělala holička a nebo sama? Já mám strach akorát, že mi to blbě chytne a nebo že to nebude hezké :D jinak máš krásnou sukni :)

    OdpovědětVymazat
  19. pekný outfit, páči sa mi to triko :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera! :) To jemný líčení ti strašně sekne! :) a ten ohoz, paráda! :*

    OdpovědětVymazat
  21. naj naj najkrajší outfit aký si tu kedy dala !!!

    OdpovědětVymazat
  22. úžasná taška !! :) Můžu se zeptat odkud je ?:)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělá halena :) Já budu partyovat až zítra, máme spešl poslední prázdninovou party v klubu, těším se!

    OdpovědětVymazat
  24. vážně ti to sekne ;)

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. moc pěkný outfit, ty samozřejmě taky :)

    OdpovědětVymazat
  26. velmi sa mi paci tvoj blog, mas perfektny styl
    followujem :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. skvělý outfit. jako vždy ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  28. No u nás dneska moc "vychladlo" nebylo :D Jinak máš skvělí outfit a ty vlasy si tak určitě nech. Vypadá to úžasně!

    OdpovědětVymazat
  29. Na těhle fotkách vypadáš úplně jinak, ale naprosto skvěle! :) ty vlasy byly bájo, měla sis to tak nechat :)

    OdpovědětVymazat
  30. Girl, your blog and style are amazing! I just adore the bag in this post.

    xx Paula || intergalactic radio station

    OdpovědětVymazat
  31. Looking Great! you just made floral bad ass!:p

    http://mestizay.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.