New hair & AC DC




























































Share:

52 komentářů

  1. To je fakt skvělý! Moc ti to sluší, ty víš, že jsem byla pro. :) Hej a co kecáš? Máš hezký nohy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tebe ide akákoľvek farba vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi prostě dokonalá ! :) Moc se mi líbí tvoje fotky a celkově i blog. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. já bych ty vlasy už nepřibarvovala..takhle se mi to moc líbí a ten outfit je super =)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám sice slabost pro zrzave vlasy, ale takhle ti to vazne sekne :)) no party... kéž by :D

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mně se asi líbí víc ty hnědý :))

    OdpovědětVymazat
  7. uplně ti to sluší!a chci nějakou fotku těch bot!!!!!oh

    OdpovědětVymazat
  8. vlasy mas super aj takto! to tricko a boty su skvele..a ako vzdy,vyzeras uzasne:)

    OdpovědětVymazat
  9. strašně moc ti ty vlasy sluší! :) jsi kočka! :)) a ac/dc miluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. mně se ti líbí i takhle dvojbarevný ! :) Jinak záviděla jsem ti barvu vlasů... ale tobě sluší opravu jakákoliv :)

    OdpovědětVymazat
  11. děláš si srandu? tak tady vypadáš úplně nejlíp na světě. ach jo ty tvoje vlasy, fakt si tu fotku vytisknu a necham se tak ostříhat, máš je prostě nej. a o ac/dc tričku ani nemluvim radši.

    OdpovědětVymazat
  12. a ty dvojbarevný bych tak klidně nějakou chvíli nechala, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty vlasy vypadají skvěle! takhle je nech;)
    a na žádný party jsem nebyla, zrovna vstávám do práce:/

    OdpovědětVymazat
  14. super! miluju upravený pánský trika kapel na dámský!:) A ty vlasy jsou takhle hezký

    OdpovědětVymazat
  15. si odstrihni to odfarbené blond, chcem vidieť ako budeš vyzerať s kratšími vlasmi :D (ano viem, mam sialene napady a ty to určite nezrobíš :D)
    a strasnne dobre je to tricko a k tomu ACDC!! <3

    OdpovědětVymazat
  16. nu to já si vždycky kupúuju rovnou dvě barvy, mám vlasů moc a jedna je málo, jeden čas byly málo i dvě :D

    ale myslím si že ta hnědá je hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Holka, no nebudu říkat, že to nejde.. jde to, ale to zrzavý bylo, když jsem tě objevila a bylo to šíleně cool, ale i toto je v pohodě.. chápu, že barvit odrosty bylo asi příšerný! Hlavně, že máš pořád stejný dokonalý styl! :* :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný, sluší ti to! Ty vlasy mají něco do sebe, perfektní! :) Ale jsi strašná vychrtlina holka! :D

    OdpovědětVymazat
  19. cool:) a prčo máš moju kabelku?:D

    OdpovědětVymazat
  20. Ty si úžasné stále! Tieto dvojfarebné vlasy ti veľmi pristanú :) Super!

    OdpovědětVymazat
  21. skvělé je máš snad teď asi ještě lepší , já uvažuju nad hnědou :)

    OdpovědětVymazat
  22. úžasný jak jsou dvoubarevný ! :)

    OdpovědětVymazat
  23. juchuu, krasny fotky!))
    haha, teď máme podobně zbarvený vlasy ;D!!

    OdpovědětVymazat
  24. mne sa to takto omnoho viac páči! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty vlasy jsou ták nádherný! Sekne ti to Káč! :) No já se chystám na párty až 30.tého a to du , protože slaví kamarádka narozeniny, ale s mejma zádama se mi tam moc nechce. :D:)

    OdpovědětVymazat
  26. Až se mě někdo zeptá, kdo je nejkrásnější, ukážu mu tvojí fotku!

    OdpovědětVymazat
  27. Máš luxusní vlasy a celkové si boží :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Jseš překrásná! ohromně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  29. skve levlasy!!!páči sa mi to duo

    OdpovědětVymazat
  30. takle dvojbarevný to vypadá dobře..
    trochu nezvyk, ale sluší:)

    OdpovědětVymazat
  31. Náhodou je do dobrý ;)

    OdpovědětVymazat
  32. mááš úžasný vlasy!
    a ta tvoje postava ! závidim )

    OdpovědětVymazat
  33. Love your blog!

    Follow me if you like my blog and let me know it!
    I'll follow you back. :)
    zizi
    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. Aha,omlouvám se moc. a nemáš zač:)

    Náhodou ti sluší a člověk musí zkoušet furt něco nový :) Já teď mám taky nový vlasy- zrzavo červený. A nehorázně se mi líbí předposlední fotka!

    OdpovědětVymazat
  35. hodně se mně líbí, že to máš ve spod světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  36. ty vlasy jsou prostě nejlepší!!:)

    OdpovědětVymazat
  37. aaaa ses nejhezci a neroztomilejsi! :)

    OdpovědětVymazat
  38. dobré to máš:) a supr fotky a dokonalé boty! odkuud?

    OdpovědětVymazat
  39. Áááh, ty boty sou úžasný!!♥:) Kdes je sehnala?:))

    OdpovědětVymazat
  40. Ty boty jsem kupovala asi před rokem v pimkei.)

    OdpovědětVymazat
  41. Sice jsem byla absolutně proti změně tvejch vlasů, ale ta hnědá ti strašně sluší! A ombre bych nechala=)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.