Culík

Dnes jsem měla různé vyřizování a pak na procházce a zmrzlině okolo Pražského hradu.)
Bohužel jsem si tím uhnala úžeh, Achjo mě to slunce fakt zabije!
Měla jsem culík, no moc mi nesedí, ale to vedro nejde ignorovat.
+ nejpohodlnější oblečení. Už se těším na příští týden kdy se má ochladit.:)











Share:

35 komentářů

  1. ten culík ti náhodou moc sluší :) pěkný fotky:))

    OdpovědětVymazat
  2. praveze sa mi culik velmo paci! a to tricko stale tiez! super!

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, culík ti sluší. Jsem dnes litovala, že jsem si ho neudělala!! :D a gumičku jsem při ruce neměla no. :D Ale to je teď jedno, chci ti říct že ti to děsně sluší a ještě by mě zajímalo kde děláš ty fotky takhle že jsou úžký? Já mám fotky co na sebe navazují, ale nevím kde je dát dohromady. :D Jsi skvělá a snad nejlepší, vždyť víš!! Světe div se! Ovládla si svět!!! Huhůůů :*:D

    OdpovědětVymazat
  4. to tričko je skvělý, mě teďka štve, že jsem si ho tenkrát nekoupila:DD Jinak Ti to sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. prej nesedí. vypadáš v něm skvěle! chci mít patku jako ty :D já mam úplně nejdebilnější na světě teď :D. a máme stejný triko :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvely outfit, pesnicka aj culik:) vyzeras super!
    a na ochladenie sa tesim tiez, lebo uz umieram:D

    OdpovědětVymazat
  7. culík Ti moc sluší!:) a krásný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se na tobě culík líbí moc!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. No já si teda myslím, že ti culík sedne parádně!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ALe keci v kleci culík ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  11. podla mna strasne super!

    http://www.biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Zas vymýšlíš, culík máš užasný:)

    OdpovědětVymazat
  13. Culík je skvelý! Pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi nádherná <3 Culík ti fakt sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moje nejoblíbenější písnička :)

    OdpovědětVymazat
  16. i culik ti slusi! :-)
    jo a chvalim novej design :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné. Viac netreba povedať ;)

    OdpovědětVymazat
  18. hej culík je super! častejšie ho nos :)

    OdpovědětVymazat
  19. to trikoooooooooooooooooooooo!!! <3
    a ten culííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííík!!! <3

    OdpovědětVymazat
  20. jo paradise city je moje nejoblíbenější písnička!

    OdpovědětVymazat
  21. culík ok. V tomhle vedru ho nosím pořád!
    Jinak ti to moc sluší.)

    OdpovědětVymazat
  22. Culík vypadá skvěle ;). Mám ráda takovéhle ty "neupravené" culíky... A do tohohle vedra je to nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  23. culík ti moc sluší:) celkově ti to zas sekne, ty mrško:P

    OdpovědětVymazat
  24. Náhodou ti culík moc sluší a taky už se těším na to ochlazení protože takhle už nevím co s těma vlasama v tom vedru :X Jo a chci tvé nohy! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Cožéé?! Culík ti nejvíc sekne! A to triko je boží :)

    OdpovědětVymazat
  26. sebekritičko, seš kočka i v culíku!:D:)
    krasny hadriky mas na sobe ))

    OdpovědětVymazat
  27. dobrý je !
    to triko máš super !

    OdpovědětVymazat
  28. tá druhá foto najlepšia! až teraz som si všimla nový dizajn, pekný, síce sa mi viac páčil spejs, ale to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  29. právě jsem tvůj blog našla a hned si ho zamilovala . *

    OdpovědětVymazat
  30. culík ti hrozně sluší!! určitě ho nos častěji ;)

    OdpovědětVymazat
  31. JEEE sluší ti to moc! Seš krásná

    OdpovědětVymazat
  32. wonderful pictures. :)

    OdpovědětVymazat
  33. nádhera nádhera nádhera.už koukám,že nestíháš,máš 30 něco komentářů wow.a nevidělas ani,že jsem zveřejnila na mámm blogu tvůj jako nejlepší,ale to je jedno.:) a nos culík,sluší ti. kiss:*

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.