Dnešní vysvědčeníový outfit:D Samozřejmě , že mě hned paní učitelka seřvala za ty punčochy.
 Teď jdu na zmrzlinovej pohár jak se na vysvědčení patříí*

Share:

36 komentářů

  1. To je krásnej outfit, moc ti to sluší :) akorát si nedokážu představit, že bych v něčem takovým šla ven, když jsou takový mrazy :-D

    OdpovědětVymazat
  2. a nezmrla jsi? samozřejmě moc pěkný)))

    OdpovědětVymazat
  3. to je opravdu moc pěkná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Seřvala za punčochy? To jako vážně??:-D

    OdpovědětVymazat
  5. mně se to líbí :) také jsem si nedávno koupila podkolenky, takže díky za tip na kombinaci ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc tedy nechápu proč za punčochy?Jsou krásné zimanezima :) Sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  7. skvělá kombinace,taky chci takové nadkolenky :))

    OdpovědětVymazat
  8. nadkolenky jsou super! i sukně:P tak doufám, že vysvědčení bylo stejně super! Zmrzlina souhlasí, akorát já si ji koupila předem do mražáku!

    OdpovědětVymazat
  9. já bych umrzla :) ale ty nadkolenky jsou super !! :)

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsem měla sukni , se spolužačkama jsem byly snad jediné na škole!
    skvělá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  11. aj, mas tak uzasnou postavu az se za sebe stydim!)) jinak jako vzdy perfekt.

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska jsem taky mrzla v silonkách. Ale ty nadkolenky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  13. No já se nedivím, že tě paní učitelka zprdla! :D vždyť jsi musela mrznout! :D ale jako ne že by ti to neseklo!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. učitelia niekedy nechápu! :)

      Vymazat
    2. ale tak já mám kabátek až k tim nadkolenkám a mega šálu paní učitelko:D

      Vymazat
  14. učitelka neučitelka myslím že ti to muselo dost slušet ;D:)

    OdpovědětVymazat
  15. neuvidíte to jelikož mě neměl kdo fotit , ale měla jsem klasicky černou sukni , černé silonky a triko s hadím potiskem nic extra :)
    jenom mám zmatek jestli se píše vízo nebo výzo , ale tak to je buřta :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ono se spíš nepíše ani jedno no,ale vízo je hezčí!

      Vymazat
  16. Brrr, ale i přesto se mi to líbí ( ta vínová košile ♥ ) Některé učitelské jedince by měl zajímat spíše prospěch, než oblečení žáků.. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Máte asi nějakou divnou paní učitelku!!!:D Sluší ti to:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. haha, ja jsem měla napomenuti za provokativni obleceni (nebylo :D) haha
    mas totalne super nohy!!!)

    OdpovědětVymazat
  19. senzačný outfit. ale aj mne behajú zimomriamky po tele pri pohľade na tie silonky. ja som dnes ráno šla do školy v rifliach, pod nimi pančuchy, na nich podkolienky... a chodila som ako pos.atá celý deň :D
    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. učiteľku nerieš, look je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  21. proč tě seřvala?:D to si naše účitelky nedovolej:P a takovýhle nohy by byl hřích neukazovat světu ♥ my máme výzo až ve čtvrtek :D

    OdpovědětVymazat
  22. Co je jí do toho co nosíš?! Ale nezmrzlas tyjo? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Sluší ti to :) ta sukně je hezká, obyčejná ale hezká ;) Já musím říct že bych v takové kose zmrzla!! pro krásu se musí trpět :D

    OdpovědětVymazat
  24. Kašli na učitelky,u nás na mě každá divně čumí,že jsem zmalovaná..:'D Krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
  25. Jak tě učitelka seřvala za punčochy jsem si vzpoměla, že jsem kdysi měli na škole učitelku co brala přemalované(jako fákt hodně, naše škola je divná!) tak je brala na záchod 'odmalovat' :D ale byla to skvělá jinak učitelka :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle jí vadilo ?? :D Já chodim do školy v podvazkách :) :D

    OdpovědětVymazat
  27. zavidíí! páč vypadáš famózně jako!<3

    OdpovědětVymazat
  28. co je špatnýho na těch punčochách? vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.