Slibuji!! už si koupím kartu! zítra nebo pozítří. Těším se až vám ukážu trička a ještě něco co jsem vyrobila:) Dnes mě napadlo, že přidám random že už tu dlouho nebyl, tak se snad nebudete zlobit:)
(Jsou to fotky z telefon tak od konce prosince) Jinak dnes jsem byla s Evičkou na parádní výstavě! 












Share:

27 komentářů

  1. Boží boží! Zrovna jsem si říkala kdy už něco přidáš, netrpělivě vyhlížím :D.. Ta tvá kamarádka má krásné vlasy:) Ale ty tvoje jsou stejně nejlěpší :*
    P.S. odkud mas ty kraťasy na poseldním 'řádku' ? Jsou boží -.- :)

    OdpovědětVymazat
  2. aha a pak kdo ma hezky nohy (viz. predposledni fotka), jinak nezklamala jsi, fotky super ikdyz outfit neni a priste prosim zezhora pus-ap az k brade, jak to mame rady)))

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá, miluju tvoje randomy!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. trojuhelníček <3 a dortíček! mňamka dneska byla

    OdpovědětVymazat
  5. a ty tvoje svatební šaty :D :D :D umíráám

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. suprový fotky..prostě miluju "randomy":D a taky tvý nohy <3

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky.. jsou docela vtipné hlavně ta jak se naní šklebíte.. !!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. to ses musela najíst , mám hald :D
    ty poslední šortky jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  10. na té poslední fotce jsi náderná. ty záchodky <3

    OdpovědětVymazat
  11. Já sem se do tebe normálně zamilovala! :DD Ta poslední fotka je nádherná! A tvá kamarádka má úžasný vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty zákusky vypadají táák dobře!:D:)

    OdpovědětVymazat
  13. strašne super vlasy máš :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty špíno,co lezeš do Alibi!?

    OdpovědětVymazat
  15. Asi nejhezčí random, co jsem kdy na blozích viděla :) miluju tyhle fotky.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.