ZÁŘÍ

Zdravím, už nemám teplotu jen se šíleně furt motám atd.
Při dnešní cestě k doktorce mi 3x spadla kabelka:D
POKUD NĚKDO CHCETE LEVNÉ BARVY NA TEXTIL 
tak končí 30.9 výtvarné potřeby u dejvické. 
Ty velké mají z 140 na 65kč asi! takže rozhodně doporučuji, mají ještě dost výběr!!
Jinak už se domácí nudou těším i do školy. Dnes se bud učit!!! učit učit! (snad)
Jo a mám hroznou chuť jít do SEKÁČE!!!





Share:

40 komentářů

  1. trapko..krasna i nemocna ! nefer.

    OdpovědětVymazat
  2. Sekne ti to! :-) Taky mám hroznou chuť jít do sekáče, ale to by tady u nás nějakej pořádnej musel bejt.. :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, ta barbie je nej!

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra!Ty ses tak krasne hubena:D♥

    OdpovědětVymazat
  5. Žeru Tvoje kalhoty ♥
    A na Dejvický řikáš jó..? Hmmm.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. máš nabarvené celé vlasy že jo ?
    a děsně ti to sekne a miluju Selah !!

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné fotky!! sekne ti to:)
    taky se dneska musim učit:/ a do sekáče bych šla hned!;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem nejzamilovanější do Tebe.. už tomu bude tak ♥ Opět si říkám "Začnu držet dietu, nedá se svítit!" xP :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky jsou super! :) Taky na mě ěnco leze, grrr:/

    OdpovědětVymazat
  10. I nemocná si nádherná:) já vždycky vypadám jak vytažená z hrobu:D

    OdpovědětVymazat
  11. sluší ti to..máš super triko =)

    OdpovědětVymazat
  12. úžasné fotky :)... aj ja mám posledné dni chut íst do sekáča, ale nemám čas v týchto dnoch...

    OdpovědětVymazat
  13. Vem mě s sebou do sekáče!!!!:)
    Hej, jsi skvělá fakt a Emily taky, válíte obě fakticky!! Jo a ta poslední fotka je nejvíc nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já chci barvu na textííl ! : / kurde.. boží háro ..zas nové či co !?

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky, sekne ti to :))

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to na těch fotkách sluší ;) ta hlava na řetízku se mě strašně líbí :D

    OdpovědětVymazat
  17. It is great music!
    Very cute necklace that you wear!

    OdpovědětVymazat
  18. Tenhle outfit se mi moc moc zamlouvá;)

    OdpovědětVymazat
  19. i já chci do sekáče, pojd se mnou!:D

    OdpovědětVymazat
  20. ó tá bába :)
    (PREBIEHA GIVEAWAY)

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasný, jak se ti ta panenka podobá :) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  22. Bylo mi dobře, končila jsem brzy a až když jsem byla doma, bylo krásně. :) Ale chvilku ve škole když jsem byla tak už tam svítilo chvilkama no, ale tak ve škole netopí. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ta hlava panenky je prostě bezvadná!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. opět ůžasná :P!:)) jinak též sem nemocná je to hruuza :XX://

    OdpovědětVymazat
  25. si krásná ! a na té druhé fotce vypadáš prostě božsky ! sleduju ;)

    OdpovědětVymazat
  26. tá posledná, hm, máš úžasnú postavu treba uznať :)

    OdpovědětVymazat
  27. wow!!!tá hlava :D brutálne celé aj s outfitom :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.