Dneska jsem měla s Evou skvělý 'holčičí den'. Jak můžete vidět na fotkách mé vlasy vždy nejsou tak fajn:D
Čou a veselé vánoce 2012.






bunda secondhand, boty camaieu, kabelka f&f    facebook - formspring.me

Share:

32 komentářů

  1. krasne fotky :)) ta v ty kabince je skvela! :DD

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. 3.fotka je opravdu povedená ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí Káti výraz na druhé fotce :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. máš skvělé boty:) ..2 fotka je nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :) ta kabelka je suprová :)

    alicebyalice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou,vlasy máš krásne aj takto :)

    OdpovědětVymazat
  7. já chci taky!
    já má doma party s učením achjo , jste nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím,že jsou úžasné !
    Sluší Vám to ♥
    božíí kabelka ))))

    OdpovědětVymazat
  9. blblost! máš usper vlasy ! skvělé fotky .. ta poslední fotka je skvělá !!

    OdpovědětVymazat
  10. Krádné tričko :) A vlasy JSOU fajn :D

    OdpovědětVymazat
  11. Máš krásnou kabelku. I vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jste obě tak krásný. :) Líbí se mi tvoje kabelka!!

    OdpovědětVymazat
  13. perfektné fotografie a nákupy sa vydarili? :)

    OdpovědětVymazat
  14. skvělý fotky!!
    ty máš tak úžasný nohy ♥
    taky jsem měla včera holčičí den:)

    OdpovědětVymazat
  15. Holčičičičííííííí den <3

    OdpovědětVymazat
  16. a na předposlední fotce jsem fakt hustá :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. Aaaa ta kabelka je úúúžasná :)

    OdpovědětVymazat
  18. hezké, je vidět že jste si to užili:)

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělý fotky!:D A fakt krásná kabelka)).

    OdpovědětVymazat
  20. Tvá kamarádka má stejný botky))

    http://www.facebook.com/pages/Super-Sek%C3%A1%C4%8D/201827066511541

    OdpovědětVymazat
  21. Prej moje vlasy nejsou vždy tak dokonalé, nee vůbec! Skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  22. máš úžasný blog ♥))) sleduju

    OdpovědětVymazat
  23. ta posledni je naprosto dokonala! ikdyz, to jsou vsechny, jako vzdy)))

    OdpovědětVymazat
  24. Obě bych vás vyšukal. Doufám, že to jako kompliment stačí. Have a nice day grrrls. EB

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.