Zpět a tip na blogerku

Tak jsem zpět, zas tak dlouhá doba to, ale myslím nebyla.
+jsem opět nemocná a mám vybitý foťák Dnes sem, ale narazila na podle mě super oblékanou blogerku z Polska, určitě si jí dám mezi oblíbené :)
Zítra maximálně pozítří přidám další článek :)
fejsbučíček - ptej se?

Její blog   www.anetaaneta.blogspot.com




Share:

19 komentářů

  1. Che, když jsem poprvé viděla tu miniaturu, tak jsem se lekla, že jsi se odbarvila :D, a ta blogerka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. má skvělý styl! hned se jdu kouknout na její blog:)
    ..těším se na nové posty! a brzy se uzdrav:)

    OdpovědětVymazat
  3. ta druha fotka je naprosto skvela :)) diky za tip!

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. miluju americký svetry! a taky jeden mám :P

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna jsem na nic narazila na lookbooku!
    líbí se mi ten první outfit a urdrav se nám Káťo!

    OdpovědětVymazat
  6. Je naprosto skvělá, díky zy typ))

    OdpovědětVymazat
  7. idem si ju čeknút a teším sa na tvoje nové posty :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je mi líto, že si nemocná :/ a ta bloggerka je super!! Mám ji už též v oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá zajímavě a sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak ta je bezvadná !!

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, ta je perfektní! A uzdrav se!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. je nádherná a má stejnej prsteen!:)
    a já se taky vrátila;)

    OdpovědětVymazat
  13. je skvela!! :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nice pics ! Your first jumper is so great !!
    xx

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.