Dnes to bude takový zvláštní New in.
Po měsíci jsem dostala vánoční dárek:D
Clip -iny , ano je to umělé a cítím se v tom jak Barbie:D, ale udělalo mi to radost:)
S tím, že ale clip -iny můžou vypadat dobře jsem se přesvědčila u Ejvi.
Nechci je rozhodně nosit stále, spíš na ples..párty atak:)
(fotky jsou zas jen z telefonu, kartu si koupím až vylezu z  postele:D)
s vyžehlenými vlasy to vypadá přirozeněji, ale to časem uvidíte:)



Zdravím z postele!

Tags:

Share:

26 komentářů

  1. ja uz jsem si na tobe hrozne navykla na to mikado ale i tak ti to hrozne slusi.)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. hele mám je od mamky k vánocům (byly objednávané z internetu, nevím odkud) byl to tajný dárek:) ale nejdřív jí prý přišli blond omylem.:D atak, proto to tak trvalo.
      mám je tak týden:)

      Vymazat
  3. Juuuuu! Máš nejlepší patku na celym světě!

    OdpovědětVymazat
  4. je to super! vypadá to přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt to vypadá přirozeně, kdyby jsi nenapsala, ře máš clip-in, myslela bych si, že jsi sem jen dala nějaké své staré fotky, když jsi měla dlouhé vlasy. Tedy, trošku nechápu, proč jsi si to stříhala, když si teď kupuješ clip-in, ale asi je to mikádko pohodlnější, že... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji:)
      Vlasy jsem měla hodně zničené proto. :) a chtěla jsem změnu.
      Clip iny jak píšu nemám na každý den a hlavně to byl dárek:)

      Vymazat
  6. Vypadá to celkem hezky:) brzy se uzdrav;)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš jako dřív :) Moc moc ti to sluší :)) Ale i mikádo je fjan :) To se člověk asi má když mu sluší všechno :D:):*

    OdpovědětVymazat
  8. slušíííí!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. lykke li <3 a vlasy jsou nejlepšíííí, asi začnu zase nosit tvoje clip iny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesto, že nejsem fanoušek clip in :D ale prodlužování jen na trvalo, u Tebe se mi neuvěřitelně líbí. Vypadá to přirozeně, a Ty jseš tak nádherná ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. milovala jsem tvoje dlouhatánské vlasy a chci taky takové , ale na clip - iny nějak nemám odvahu u nás ve škole jsou takové ehm kravky , které si je ani nepočešou neupraví a mají to jak křoví a já bych se o ně asi nedokázala tak starat aby nějak vypadaly :D
    každopádně sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě hrozně chyběj :( :D
      no u nas ve škole sou samí kluci skoro, takže v pohodě, ale tak do školy je asi nosit nebudu :)
      a podle mě clip-iny prostě vypadají tak podle toho jak je slečny umí nosit:)
      Třeba Ejvi,Francebaby nádhera:)

      Vymazat
  12. Nenenene nos to svoje krásný mikádo! Tohle fakt pouze výjimečně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja většinou stejne nosim drdol:D ale slibuju na ven jen občas:)

      Vymazat
  13. Také jsem měla od ježíška Clip-in. Tentokrát z remy, které se dají barvy. Bohužel jsem si objednala přírodní černou a ona je to spíše hnědá a já mám tmavší vlasy. A chctěla bych je nabarvit, jenže mamka má strach, že se to zničí. Navíc mi nasazování trvá déle, takže je skoro vůbec nenosím. :D

    OdpovědětVymazat
  14. taky se s nimi necítím, ale snad se jednoho dne přinutím je nosit :D
    vypadáš božsky ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, hezky vlasky. Moc ti to slusi, ja jsem si take objenala vlasy pro sebe a uz se tesim az prijdou, jsou z toho obchodu pod odkazem :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.