To je taková nuda! Dokonce se už i těším do školy (to je umě hodně hodně hodně neobvyklé :D)
Tak snad v pondělí.
Také jsem chtěla vyzkoušet něco od Catrice tak jsem si koupila tuto rtěnku a štěteček na oční stíny.
Rtěnka má barvu asi jako na fotce se mnou. (na mobil na ostatních fotkách se mi barva nepovedla zastihnout)
Rtěnka stojí asi (tý jo teď nevím ale asi okolo 120kč)
Rty mi nevysušije, dobře se mi s ní maluje, odstín co jsem si vybrala mi také vyhovuje.
Jediné mínus pro mě je že nemá až tak velkou výdrž jak bych chtěla.
Ano maluju se a češu doma z nudy:D
 facebook-formspring






Share:

35 komentářů

  1. jooo tyhle rtěnky od catrice mám ráda, i když je fakt, že nevydrží moc dlouho :/
    a ta červená Ti sekne!

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá skvěle, hlavně na tobě káťo!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. hrozne ti slusi, ale to je normalni, tobe slusi vsechnooo :d .)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti sluší:)) krásná fotka;)

    OdpovědětVymazat
  5. nemôžem z tej prvej fotky :) krásna si tam :)

    OdpovědětVymazat
  6. ej jaka sexy! ale tieto rúže ma sklamali....držia fakt na hovno a rozpíjajú sa.najlepšie us Kate Moss :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta barva rtěnky je super ♥

    alicebyalice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. milujem tento odtieň rúžu a tvoje linky sú parádne :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten odtieň ti pristane,si krásna :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta barva ti nehorázně sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta rtěnka má skvělou barvu a moc ti sluší!!

    OdpovědětVymazat
  12. nunu.rtenky jsou uzasny,ale nenosim je:D

    OdpovědětVymazat
  13. ooo ty vlasy jsou boží!!
    máš fascinující oči a o rtech ani nemluvím , snad budeě brzo zdravá :)

    OdpovědětVymazat
  14. prosimtě kde si kupovala ty clip - iny ?? já už jedny měla měly bejt pravý ale když jsem je chtěla obarvit na fialovo aby mi šly k nový barvě tak to dopadlo hrozně :D máš pravý nebo umělý a odkud ? :) dík mery

    OdpovědětVymazat
  15. jéé,krásný odstín rtěnky,ten ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. ty vlasyyyyy děláš si srandu!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten název - Like my high heels :) Neskutečně moc ti sluší, wow!

    OdpovědětVymazat
  18. Nechápu, jak můžeš být tak nejkrásnější !! Nesnáším Tě za to :D Dneska jsem se rozhodla vyzkoušet flormar, tak jsem si taky koupila dvě nové a ta od claire vypadá pěkně :). Asi se zajdu podívat do palladia :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ta rtěnka ti TAK sluší! škoda, že já takové rtěnky nosit nemůžu :/ vypadám v nich příšerně.

    http://monikahoffova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. máš neuvěřitelné oči!:O a rtěnka ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovědětVymazat
  22. mám tú istú, farba je krásna, škoda že tak krátko vydrží.. máš krásne linky! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Budu se opakovat,ale fakt ti to moc sluší. Máš krásný vlasy :)

    http://danimeow.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ta nuda, kdy je člověk nemocnej, už mu není tak zle, ale pořád se nemůže hnout z bytu, je hrozná, to znám :)
    Ta rtěnka má úžasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  25. hey honey, fanned you on LookBook and I'm also following you here !
    Nice posts !

    xx
    Eranda

    www.dollhousescrapbook.com

    OdpovědětVymazat
  26. Takhle ti to opravdu hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Very rapidly this web page will be famous among all blogging users, due to it's pleasant content
    Take a look at my web page ; know memes

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.