Vlasy

Tak a je to, odhodila jsem pár centimetrů svých kadeří.
Asi jsem čekala, že to bude lepší, ale rozhodně si nestěžuji :)
Cítím se hned 'lehčí'.
Hlavní účel ostříhání stejně bylo dostat objem, zbavit se zničených vlasů :)
Zatím tu mám pro vás jednu fotku:) Tak snad se vám to bude líbit:)





















Share:

65 komentářů

  1. jednu fotka ale hneď niekoľko krát :DD
    vlasy máš nádherné stále! veľmi ti to pristane,viem si predstaviť ten pocit keď si sa zbavila polovice vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  2. Blázne :((

    Sice to vypadá super, ale dlouhý jsou dlouhý no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Paradne, paci sa mi to. Uz sa neviem dockat "normalnej" fotky,aby som lepsie videla uces :)
    Nebolo ti luto odstrihnut tolko vlasov? O kolko cm su skratene?

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo jsi krásná a strašně strašně moc!!!
    těším se na další fotky

    OdpovědětVymazat
  5. skveleeee to mas! aj ja zacinam rozmyslat o kratkych vlasoch.jo a krasna si:)

    OdpovědětVymazat
  6. .......
    asi budu brečet ! milovala jsem tvé vlasyyyy.
    byly amazing!
    ...

    .

    .
    škoda, ale i tak jsi nádherná )

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi ještě větší číča než předtim!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Udělalas dobře !
    Fakt ti to mega sluší, si KOČKA !
    Aspon se ti ty vlasky trošku obmění : )

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou! :) Sekne ti to a moc! :) No já jen zírám! :) Taky sem se cítila lehčí bez těch vlasů :D:) Ale jinak skvělá změna sekne ti to! :)*

    OdpovědětVymazat
  10. Vlasy jsou supr a seknou ti! :) už se těším na další fotky!

    OdpovědětVymazat
  11. super fotka a super vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super to tak máš :)

    http://bandkfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. vypadáš jako panenka, tohle ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. předtím ses mi líbila víc, ale sluší ti to;)) ..máš úžasnou ofinu! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Líbíš se mi víc, než předtím! Fakt ti to sluší, jsi kočka! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. mám čelist až na zemi. je to.. dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  17. mě se na tobě líbí obojí! krásná fotka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak za prvé moc děkuju všem:)
    a za druhé taky jsem se cejtila zajímavěji v dlouhých, ale už byly zacuchané..zničené atk.
    A přece nebudu mít celý život stejné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty bys vypadala dobře ikdybys byla plešatá!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tyjo, vypadáš jako panenka!:)) Pěkná změna.

    OdpovědětVymazat
  21. tak predsa si sa ostrihala! :D a ževraj počkáš do jari, ja som to tušila :D ale super to máš!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Takhle to vypadá naprosto skvěle!

    OdpovědětVymazat
  23. chlupy v podpaží :D:D:D nevěřím ti, že je to stín!! :D
    Sluší ti to, ale přeci jen.. vlasy :((

    OdpovědětVymazat
  24. tobě prostě sluší dlouhé i krátké :))

    OdpovědětVymazat
  25. tobě prostě sluší dlouhé i krátké :))

    OdpovědětVymazat
  26. Tyjo! Fakt super! Poslední dobou taky přemýšlím o krátkých vlasech:) tak uvidíme! Ale fakt Ti to moc sekne!

    OdpovědětVymazat
  27. wauu docela změna, ale sluší ti to stejně!

    OdpovědětVymazat
  28. veľmi veľmi veľmi sa mi to páči :) ani som nečakala že to bude až tak super :)

    OdpovědětVymazat
  29. tebe pristane vsetko, krasne :)

    OdpovědětVymazat
  30. je to super :OO hrozně ti to sluší ale dlouhý vlasy sou dlouhý vlasy :) ale je to úžasný! a šup šup sem další fotky :)) Lil

    OdpovědětVymazat
  31. Dokonalé, dokonalé a ještě jednou dokonalé!!

    OdpovědětVymazat
  32. hrozně se mi to líbí!! sluší ti to, moc :))

    OdpovědětVymazat
  33. Máš to pěkné, ale ty dlouhé se mi více líbily. Já chci zpět Ombréééé!

    OdpovědětVymazat
  34. bože si ted jeste krásnejsí než dřív a já myslel že už to víc nejde!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  35. nekecééééééééééééj !!!!!! :) nádheráááá, já chci ale ted slouhý vlasy si mi mohla dát svoje ! :)

    moc ti to slušííí

    OdpovědětVymazat
  36. strašně moc ti to sluší.. ale je mi děsně líto těch tvých krásných dlouhých vlasů :))

    OdpovědětVymazat
  37. jak z porcelánu! nádherná nádherná

    OdpovědětVymazat
  38. Ty vlasy jsou dokonalé! jen si na to musím zvyknout! :-D :)

    OdpovědětVymazat
  39. Dlouhé vlasy všem závidím, ale tohle mě ohromilo ♥ Zdravější, krásnější a myslím, že zrovna u tebe dorůstání nebude velký problém ;) :D Jsi šíleně krásná :*

    OdpovědětVymazat
  40. i takhle ti to sluší :) mimochodem ten rozhovor, který jsem s tebou dělala už je v tom magazine na blogu,)

    OdpovědětVymazat
  41. kratšie, kratšie, kratšie :D ale nie, určite ti to sekne, vyzeráš trošku staršie :)

    OdpovědětVymazat
  42. taky se odhodlávám k radikálnímu střihu:D

    OdpovědětVymazat
  43. Tobě to bude slušet snad kdykoli a jakkoli :)

    OdpovědětVymazat
  44. podle mě je to sakra dobrý!! fakt bomba:))

    OdpovědětVymazat
  45. Strašně Ti to sluší ! vypadáš ted' úplně mladějc tyjo :D

    OdpovědětVymazat
  46. tak tohle se mi hodně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  47. moje máma říká, že jí nebaví umazávat ti špeky!
    a je prej ráda že už ti nemusí fotošopem prodlužovat vlasy

    OdpovědětVymazat
  48. mne sa tie vlasy veľmi páčia:) svoje tiež po Stužkovej plánujem trocha skrátiť :D

    OdpovědětVymazat
  49. ty vlasy máš totálně skvělé .. uplně ti to sluší ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tak to je peckaa!! moc ti to sluši :)

    OdpovědětVymazat
  51. skvelé vlasy... neviem, ako si vyzerala rpedtym, kedže som na blog natrafila teraz, ale je to pecka :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.