Volno a párty to asi patří k sobě. nebo ne? Užíváte si volno? užívejte! do vánoc žádný nebude!
mám takové dilema s vlasama,po straně je anketa,dík .)
formspring



Share:

32 komentářů

  1. Samozřejmě, že to patří k sobě :D Taky vyrážim do centra:) Užij si večer ;)

    OdpovědětVymazat
  2. JO A DĚKUJU ZA 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. skvělýýýý!*
    jak to děláš, že máš vždycky tak super fotky, Káťo? ))))

    OdpovědětVymazat
  4. dneska som bola takmer tak isto oblecena :D takze palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
  5. wow,krásné :) A vlasy neměŇ,máš je dokonalé! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. cipkovane riflove mam najradsej!ty!i ked moc take nenosim...

    OdpovědětVymazat
  7. Sekne ti to kočko :P No volno a party jo jen naši nemaj radost :D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi kočka! Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta košile je božská a ten křížek je HOT!! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Košela ! Ty ma zabíjaš :-O Krásna !

    OdpovědětVymazat
  11. tá košielka .... páči sa mi ...a hodí sa mi k tebe :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta košile! Je super! Jsi naprosto naprosto úžasná! :)) jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  13. úžasná košile:) jsi krásná!:))

    OdpovědětVymazat
  14. Jasně že volno equals party :D Úžasnou košili máš!

    OdpovědětVymazat
  15. máš skvělý styl

    a zrzavé vlasy ne :D

    OdpovědětVymazat
  16. řetízek je super,mám dotaz si věřící?já totiž nejsem a jsem úchyl na kříže..
    a zrzavý určitě zase jo!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji, věřící nejsem,ale ten řetízek mám po babičce co mi umřela a chtěla abych ho měla a ta věřící byla,takže ho mám pro štěstí:)
    jinak styl křížů se mi taky líbí,ale beru to z toho stylu 80's :)

    OdpovědětVymazat
  18. dost dobrý fotky!
    jsi inspirativní osoba.

    OdpovědětVymazat
  19. odkud je ta košile???prosim musim to vědět:D kdyžtak http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.