Muheheh nechci se vychloubat,ale méé troje novéé( sekáčoovéé) šortečky,každý za ŠEDESÁT KAČEK
Černé do pasu jsem už dlouho chtěla,modrý se hoděj a vínový (už jste je viděli) barva podzimu <3
Posílám písničku do pohody a v pátek mám svátek ..můžete mi popřát! (ale jakože sem nic neřekla)
formspring

Share:

25 komentářů

  1. to jsou mi věci! máš nejlepší šortky za nejlepší cenu :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ty jsou naprosto dokonalý =)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé jsou! ty vínový to je vážně úlovek:))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé! :) Mě bohužel nějaké šortky nesedí :X Kor do pasu :X Vypadám v nich jak trpaslík :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekny sortky :) a v patek si muzem poprat vzajemne :))

    OdpovědětVymazat
  6. Šorky se mi na ostatních líbí le já si v nich připadám strašně vtipně prostě :D nemám na to postavu :D

    OdpovědětVymazat
  7. ááá,potřebuju šortky doma mám jen jedny.a černý chci hlavně!! mám dotaz,jak se sem přidává takhle ten odkaz na písničku? já umim jen takový videový. a ta písnička je kruťácká. chci bydlet v praze,ty šortky potřebuju! taky teďka nakupuju tak trochu na léto.,..

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš teda štastie...mne sa nikdy nič nepodarí zohnat v sekáči ://

    OdpovědětVymazat
  9. taky chci šortky moc dalších!!
    a jo tak všechno nejlepší , jakože to vím v pátek je u nás kateřinských jarmark budu na tebe myslet :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty vínové jsou skvělé;) ..jé, všechno nejlepší Kačenko!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už si zabezpečená na teplejšie počasie:D

    OdpovědětVymazat
  12. z jakého sekáče??:) Jsou krásné!

    http://mylittle-webpage.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. tak ty jsou teda naprosto boží!*
    Káťo, neboj se, v pátek ti popřeju, nezapomenu, protože svátek bude slavit i moje sestra. ;D

    OdpovědětVymazat
  14. chci všechny! :):o jsou úžasný! kéž bysme u nás taky meli náký takový sekáče O:)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni! Už abych taky objevila nějaký takový sekáč :)!!

    OdpovědětVymazat
  16. hodně dobrý! Máš štěstí, já v sekáči zásadně nacházím všechny šortky a kalhoty obrovský...

    OdpovědětVymazat
  17. Možná ze sem obrovská muheheheh

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.