Sakra ten čas letí
už jenom 7dní školy a je volno,
už jenom  11dní a jsou tu vánoce,
už jenom 18dní a je tu silvestr/nový rok,
To mě napadá položit otázku, děláte si novoroční předsevzetí? dodržíte je? .)



Tags:

Share:

31 komentářů

  1. seš nejkrásnější noo!!!:) taky to počítám!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. týjooo tady ti to nejvíc sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha dávám , třeba minulý bylo že začnu cvičit a budu hubená .. a dařilo se mi to tak 2 týdny ? :D pak už sem se na to vykašlala:D ty si dáváš ? :) a přidávám se strašně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  4. já budu ráda až budu mít ten předvánoční stres za sebou:D, většinou si řeknu že budu držet dietu, ale nikdy mi to nevydrží, prostě ráda jim:DDD
    jinak vypadáš nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo na těhle fotkách ti to extrémě moc sluší..a jinak už se těším na to až uplyne těch 7dní..http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ou si krásna!
    Predsavzatie? možno si dávam..hah ale vždy na ne zabudnem..dajú sa vlastne dodržať? mm :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  7. já si předsevzetí prvního nedávám..protože si říkám, že každý jiný den je stejně tak dobrý, aby člověk něco začal/přestal dělat:)) ale výhledově bych se chtěla začít víc hýbat :D:D;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná jsi na těchto fotkách! Předsevzetí si raději nedávám, protože bych pak byla na sebe naštvaná, že zase nic nedodržuji :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky!;)) ..já jsem si nikdy předsevzetí nedávala, takže ani tento rok nebudu, ale možná si to rozmyslím:)

    OdpovědětVymazat
  10. jéé,krásné fotky,moc ti to sluší :))* ♥

    OdpovědětVymazat
  11. ja si dávam predsavzatia počas celého roka, nie len tie novoročné, ale pri mojej povahe to považujem za zbytočné lebo ich i tak nedodržím :D

    a vyzeráš veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi nejkrásnější Káťi! <3
    jo a, předsevzetí si nedávám, protože vím že je nedodržím :d. ale zkusím to nento rok napravit!:DD)))

    OdpovědětVymazat
  13. Aká si nádherná na tej prvej fotke :) Tiež takto odpočítavam dni a teším sa na prázdniny.Predsavzatia si nikdy nedávam,takže ani tento rok :)

    OdpovědětVymazat
  14. áchjo káťo,si tak nádherná. a ty linky jsou super:).
    předsevzetí,no boože,měla bych si nějaký dát. jo,budu se učit. ne nesplním to.co ty?

    OdpovědětVymazat
  15. jsi překrásná!
    jo já mám jedno předsevzetí , zatím ho plním
    no mě zbývá přežít tři kompozice po sobě a bude dobře

    OdpovědětVymazat
  16. Na první fotce jsi neskutečně nádherná!!:)
    Jinak moje předsevzetí je stejné každy rok:D "přestat si kousat nehty a do léta zhubnou aspoň 5 kilo"..:D

    OdpovědětVymazat
  17. Si užasná ! ♥

    Možná to co každý rok.. které nejsem schopná splnit :X :(

    OdpovědětVymazat
  18. Ta první fotka je nejkrásnější !!!
    Já si přecevzetí dávam,a le zatim se mi nikdy nepodařilo je dodržet :/:DD

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu jsem předsevzetí napsala s "c" ? :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  20. Nad Tvojí krásou mi zůstává rozum stát !

    OdpovědětVymazat
  21. Vlasyy! Totálně nejsuprovější ♥ A předsevzetí si dávám občas, dodržela jsem před 3 lety jen jedno, a to šetřit si celý rok na notebook :)

    OdpovědětVymazat
  22. Máš krásnou košili)). A ty předsevzetí si sice dávám, ale moc dlouho to nevydržím :D.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.