fotky jsou z  Holešovice Fashion Market



Share:

14 komentářů

  1. Tvoje články mě vždycky baví! Dárky neřeším :D

    OdpovědětVymazat
  2. já mám svůj wishlist zrovna na blogu, ale ráda se nechám i něčím překvapit;)
    krásné ty poslední dvě fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. já už mám čokoládky z adventního kalendáře všechny vyloupané:D :(

    OdpovědětVymazat
  4. tie fotky sú skvelé .. ja som tiež zvedavá na prekvapenia :D aj keď ktovie, čo z toho bude :)

    OdpovědětVymazat
  5. my jsme yly jednou s mamkou nakupovat, a to co sme koupili mi zabalila a dá mi to pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty tvoje vlasy!!
    já jsem dala půlku kalendáře na jeden zátah :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, ale Katy, třpytky se píšou takto, ojoj :(

    OdpovědětVymazat
  8. fotky v kabině jsou moc hezké! zůčastni se mé první giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky, super blog, super ty !!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.