Red

Dnes přicházím v červené jako Karkulka. Jako malá jsem jí nosila stále a dle mé maminky je to má barva!






fotila mě milá Ol  :)
(ty šípky jsou z netu,jen jsem je přidala na doladění;) )

Share:

39 komentářů

  1. ten červeny sveter by som nechavala na fotkach v takom odtieni, aky je na prvej fotke :)
    jek rasny

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelně ti to sluší, ten svetr je super, přesně takový všude hledám!:)

    OdpovědětVymazat
  3. svetr je uzasny, strane ti to slusi :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. silene se mi libi cela atmosfera toho prispevku!! skvele

    OdpovědětVymazat
  5. nádherný svetr:) moc ti to sluší! a ty šípky jsou krásné..
    a super header:)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš skvěle!:) ten svetr je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  7. uaaa ta posledni ma nejdokonalejsi barvy a ten svetr je uzasnej !!!

    OdpovědětVymazat
  8. ... a zase sa potvrdilo, že maminky majú vždy pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  9. červenou miluju a tobě ohromně sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné fotky,červená ti vážne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s maminkou! Miluju tyhle fotky jsou: Neuvěřitelně působivé :)

    OdpovědětVymazat
  12. šípky-ty jsem teď taky fotila:D. svetr mám uplně stejnej,akorát ručně pletenej a na tom černéj nápis Já su Terezka. a máš skvělý linky,můžu se zeptat jaký(tekutý/fix/tužka-značka)?

    OdpovědětVymazat
  13. Maminka má pravdu, červená musí být tvá barva, protože ti náramně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. super svetřík!!,.. vypadáš krásně ;)

    OdpovědětVymazat
  15. ten svetr je skvělej, sluší Ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ó! Jsi nejkrásnější, Káťo. :) Koukala jsem na ty fotky v odkazu, moc ti to tam sluší! :))
    Jen tak dál.
    PS: Mám stejnej svetr. :D Je po babičce a vypadám v něm jako v noční košili. :D :D Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  17. I já jsem v dětství pořád nosila červenou barvu. Mojí oblíbenou zůstala dodnes.
    Strašně ti to sluší.

    http://Luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, rozhodně je to tvoje barva, parádní svetr! A ty krátké vlasy ti TAK sluší, nechala jsem se ostříhat podobně a miluju to :)

    OdpovědětVymazat
  19. wow,dokonalý svetr,červená ti moc sluší! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Maminka má pravdu :) ten svetr je nejlepší btw !

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti sluší! Maminka má pravdu ;)

    OdpovědětVymazat
  22. nejvííííííííííííc nejlepšíííííííííí a nejkrááásnějšííííí

    OdpovědětVymazat
  23. mama ma pravdu, najviac ti pristane ta cervena! viac by si ju mala nosit!.)

    OdpovědětVymazat
  24. si kráááásna, hneď followujem :) celý tvoj blog ma očaril

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.