Jsem tak hrozně líná? mám v záloze věci na 3 posty a nic nepřidám achjo. Dnes jsem myslela, že budu hodně fotit, měli jsme piknikaaa. a ono nic:D jsem ráda za pár fotek co vám můžu ukázat, jídlo na fotce opravdu není všechno. Jo a zase jsem o víkendu na párty potkala svou čtenářku, to je tak vtipné..že né na ulici, ale na párty:D No nic vydržte poslední týden školy !!





Share:

28 komentářů

  1. tobě to seknee!
    pikniky jsou supr
    a s tou čtenářkou, je to hrozně fajn pocit, viď? :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš najlepšie vlasy!!!

    fash-passion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, mňam, mňam to jídlo!!
    a ty jsi vážně krásnááá :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne vlasyyyy, pikniky jsou nejlepšii :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jseš taková borca! :D
    moc to sluší a máš moc krásný vlasy a jsi strašně moc sympatická! :)

    thefakeb00k.blogspot.com
    Valentyna :)

    OdpovědětVymazat
  6. uz na fboocku me ta fotka uchvaaatila. a tady vidim ze je fakt mega bozi! ses uzasna))))

    OdpovědětVymazat
  7. Super vlasy a čelenka! :D A závidím ten hrníček.. :D

    http://mycurllife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. taky se chystáme v pátek iknikovat, ale takhle stylařský hrnky tam mít asi nebudem :D
    jinak posty přidávej, těšim se!

    OdpovědětVymazat
  9. ty vlasy máš boží, nejlepší je první!

    OdpovědětVymazat
  10. cela si super :D :-)

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. skvelé fotky :) a úplne úžasné vlasy máš.
    a mňam, tá slanina :DD

    OdpovědětVymazat
  12. jej, na ulici uz sme se potkali, jen jsem se bala pozdravit :') :D

    OdpovědětVymazat
  13. taky bych uspořádala piknik;)=) máš krásný balerínky;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kelímek je pro drsňáky :D


    GIVEAWAY O BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi kráááásná!

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych brzo dala nějaký piknik, už mi to chybí :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.