New in))

Tak jsem se dnes rozhodla pro NEW IN post.)
Hlavní co bych vám ráda ukázala je co mi dnes přišlo z Vj style /hrozně jsem se na oboje těšila/ a pak také 3věci co jsem si nedávno koupila:) Ze všeho mám obrovskou radost jako dlouho ne. Tak jdem na to!


                                                                                                                               Tentokrát to bylo opravdu dobře zabaleno, musím pochválit.


1. věc z vj stylu je TATO KABELKA

2. Věc kterou jsem čekala jsou TYTO ŠATY

Také mám nové brýle h&m ze slev za 70kč!

         a jako poslední tu máme zlatý top z H&m a leggíno/jeggino z C&a na které jsem narazila náhodou a miluji je /mají vyšší pas/

Share:

18 komentářů

  1. Ta kabelka je super! Nepíše se vyšší? :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta kabelka mi přijde už jako fake, ale zbytek věcí se mi líbí :) ukaž nám šaty na sobě!

    OdpovědětVymazat
  3. sakraaa tesim se az to uvidim na tobe!)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiši, já jeggíny zbožnuju prostě!! Taky jsem si nedávno koupila nový :) jsou nejvíc pohodlný..

    Jinak závidím šatky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kalhoty, jegginy jsou stejne nejlepsi kalhoty! Miluju je:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zlatý top je nejkrásnější :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno kromě kabelky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. kabelka vypadá skvěle a asymetrické šaty jsou ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  9. uka ty legíny na sobě;)=) kabelka je fajn! =)

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi pekné veci, najmä tá prvá kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. kabelka je úplne nádherná a taktiež ma zaujal ten zlatý top ;)

    OdpovědětVymazat
  12. ten zlatý top a šaty sú najlepšie :))

    OdpovědětVymazat
  13. kabelka je skvělá! a jeggins s vysokým pasem mě zajímají, těším se na outfit :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.