Ahoj, včera jsem měla narozeniny:) Den se sice nevyvedl tak jak jsem chtěla, ale nevadí.
Mám se skvěle a asi to souvisí i s tím jak se nám dělá krásně. Taky vám to zvedá náladu?:)

outfit: vím, že se mi kabelka nehodí..ale pospíchala jsem a měla jsem v ní vše, tak nad ní přivřete oko;)
kabát second-hand, tenisky h&m,punčochy a kabelka f&f





Share:

35 komentářů

  1. Sekne ti to moc! A dodatečně přeju všechno nejlepší. :))

    A můžu se zeptat, neviděla si prosím ještě někde ty tenisky? Nemůžu je sehnat. :/

    OdpovědětVymazat
  2. miluju tvůj ďolíček v bradě <3
    jsi nádherná a ta kabelka neni zas tak špatna
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. proč by se nehodila? pff, mně se to náhodou líbí:) a přeji vše nejkrásnější, krásko! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten kabát je super a za tu kabelku se neomlouvej, já si třeba myslím, že ten outfit oživila:) A přeji všechno nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka se klidně hodí !:) Ty seš nádherná nádherná nádherná! A mrzí mě že si nám neřekla včera, takže ti musím popřát teď, opožděně:( Všechno njelepší a buď pořád tak skvělá ja si doteď <33

    OdpovědětVymazat
  6. <3 Miluju Tvoje vlasy, oči, Tebe... jsi nádherná !

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti to sluší :-) Ten kabát je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  8. krásnááááá, a kabaték s kabelkou a botičkama jsou nééj nééj !

    <333

    OdpovědětVymazat
  9. dokonalá si a tie creepersky krásne :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší..ty creepers se k tobě neskutečně hodí =)...vše nej =)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi nádherná!! Celý outfit se mi líbí a i kabelka se mi k tomu všemu líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  12. dodatecne vsechno nejlepsi :) moc ti to slusi :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. že mi jednou ty botky půjčíš? :P
    jsi nádherná!! :) a všechno nejlepší k včerejším narozeninám!!

    OdpovědětVymazat
  14. tobě to slušíííí :))
    A taky přeju všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kabát ze sekáče je luxusní!! Kabelka se mi taky moc líbí :))
    A opožděně přeju VŠECHO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM!!!

    OdpovědětVymazat
  16. ACHJO TY MÁŠ FAKT NEJLEPŠÍ BLOG A JSES NEJHEZCI!
    zavidime ti porád a stale!
    prosim o jeden komentar sem: http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/lennys-birhday.html moc dik

    OdpovědětVymazat
  17. Vždyť ta kabelka se k tomu hodí ty kecko! :) Vypadáš skvěle! Já měla v PO taky narozky :D tak všechno nej :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jsi měla taky narozky?:) Jééé:) všechno nejlepší:*

      Vymazat
  18. Kabelka nevadí, hodí se, jinak bys byla celá černá a to by se nehodilo víc :) přeju taky všechno nej i když pozdě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! :)
    Kabelka se hodí, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  20. ešte všetko najlepšie! :) nádherný kabátik

    OdpovědětVymazat
  21. dodatečě všechno nejlepší! a ta kabelka k tomu ujde náhodou:P seš krásná a kabátek je skvělý!
    a taky mi to oteplování zvedá náladu:)

    OdpovědětVymazat
  22. vypadá to skvěle a kabelka se mi strašně líbí!
    a ještě dodatečně všechno nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  23. Dodatečně všechno nejlepší! A jsi nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ale, zas tak špatná k tomu není :) A všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  25. dodatočne všetko najlepšie :)
    tie topánky sú super :)
    a máš krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kabelka tomu outfitu absolutně nevadí, dokonce ho oživila.)
    A ty creepers jsou MEGA dokonalý^^

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.