Ráno jsem se vzbudila s myšlenkou, že si chci vzít sukni. No spíše silonky a něco jednoduchého k nim. Když jsem měla na sobě černou kombinaci a věděla jsem, že si chci vzít zelenou tartan šálu, tak jsem přemýšlela jaký kabát? Řekla jsem si hnědý kožich a vyndala ho. Pod ním visel tento dlouho opomíjený kabát a já se rozhodla vzít jej. Máte to taky tak, že si jdete pro něco do skříně a najednou si po dlouhé době všimnete třeba něčeho staršího zapomenutého a máte pocit, to se hrozně hodí!?







Share:

18 komentářů

  1. jéé, krásné fotky, strašně ti to na nich sluší!)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vado ! Fakt ti to moc sluší. Ta první fotka je nádherná !

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda zelenou v kombinaci s béžovou a černou, takže za tenhle outfit palec nahoru! :) A jinak jsem dnes taky měla sukni, je super, že v ní člověku díky tomuhle úžasnému počasí není zima! :)

    OdpovědětVymazat
  4. povedene fotky, kabat je krasny a ta tmave zelena se mi k tobe strasne hodi :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. jéé mám rovnakú kabelku ako ty :3 teda nie ja, ale moja sestra, ale aj to sa ráta :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Na druhý fotce jsi úžasná! A zelená s béžovou vypadá dobře.:)

    OdpovědětVymazat
  7. such a beautiful look *-*
    your hair is incredibly beautiful!

    matthiasdengler.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  8. achichouvej, ty botičky! Kráása :))

    OdpovědětVymazat
  9. To se ti povedlo, fakt k tomu ten kabát sedí ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásnej kabátek a ta kabelka je dokonalá :) haha, něco takovýho by se mi nikdy nestalo, já zase tolik oblečení nemám a každej den civím půl hodiny do skříně a hledám jestli tam něco zázračně nepřibylo :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.