V minulém příspěvku jsem vám psala o novém kožíšku a tak je tu. Mám tmavě hnědý, takže tenhle je úplně jiný. Opravdu mám radost:) Z kvality fotek a fotek obecně nemám moc radost. Omluvte mě. :) Co vlastně tohle počasí vyhovuje vám nebo by jste chtěli sníh? Já bych možná i krapet toho sněhu snesla. Přece jenom je zima:)







Share:

13 komentářů

  1. You're beautiful, the pics are amazing and gosh, I looooove your coat ! <3

    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  2. Popravde fotky su super :) sekne! A sneeeeh :)

    OdpovědětVymazat
  3. such a special look *-*
    your hair is so beautiful <3

    matthiasdengler.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  4. To že se snažíš smát neznamená že se směješ....

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to moc, mám pdobnej :) taky ho úplně miluju :) já nevím, jednu chvíli chci sníh a pak se zase těším na léto :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. vždy keď sa usmeješ, fotky su naj naj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě o zimních prázdninách bych brala sníh, teď ať už je klidně léto!! A sluší ti to zase, líbí se mi sluníčko na fotkách a tvůj úsměv!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kamo! ;O Maš totalně krasnej usměv! ;) směj se vic! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tady vpadáš zlváštně ale přesto pěkně))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.