Achjo, zase jsem to udělala! Zas jsem si koupila kabátek...No nic brzy vám ho aspoň ukážu. Doufám, že oceňujete, že se snažím smát! Když jsem šla ven oblékla jsem si tento fialový kabátek a napadlo mě 'co ta šála k tomu' a ono to vypadalo dobře a pak vždyť mám i zelenou čepici. Tak vzniklo toto. Co myslíte na sladění barev?:)






Share:

22 komentářů

  1. sladěné je to úplně super<3

    OdpovědětVymazat
  2. Super farebná kombinácia ... a na poslednej fotke si úplne zlatá :3

    OdpovědětVymazat
  3. i já bych se měla po nějakém podívat !
    Skvělý:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle kabátek vypadá skvěle, sladila jsi to krásně! A s úsměvem jde všechno líp ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Oceňujeme oceňujeme! Veľmi ti to pristane keď sa smeješ a to som si aj pri predošlých postoch už všimla! :)

    OdpovědětVymazat
  6. na mě je to asi moc barev ale kabátek je krásnej a ty jsi roztomilouš :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  7. krááááásna! dokonca si sa zladila so svetlami v pozadí :))

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Wau!! Ta barva ti mega sluší <3!

    OdpovědětVymazat
  9. najkrajsia blogerka.. važne! :)

    OdpovědětVymazat
  10. zladenie tip top! veľmi dobre sa na to pozerá :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Úsměv ti sluší, tak proč být vážná :) Kombinace barev je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
  12. Směj se dál takhle krásně, moc a moc ti úsměv sluší :)
    Mirča

    OdpovědětVymazat
  13. To sladění je dokonalý a zase ti to děsně sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  14. si tak hrozne roztomila!!!

    OdpovědětVymazat
  15. karovany sal je pecka, farby uplne ladia

    DH empire

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.