Dneska je neděle ( poslední školního roku) a tak jsem chtěla něco pohodlného. Tyhle šortky (mohou působit i jako sukně) jsem si včera koupila v Tezenis i s silonkami. To by mě nikdy nenapadlo. Dále mám starou známou vestičku a pohodlné tílko. Tento týden už bude pohodový, takže snad více fotek!
+ bonusová fotka na FACEBOOKU








Share:

19 komentářů

  1. Krásný outfit!:))

    U nás na blogu giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný outfit. Můžu se zeptat, kde jsi koupila tu tašku? Zdá se mi, že mám buď stejnou, a nebo hodně podobnou:)

    OdpovědětVymazat
  3. to je parádní a o to víc, že vím, že to jsou kraťasy a ne sukně!

    OdpovědětVymazat
  4. Takové šortky bych taky potřebovala, jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně to vypadá jako sukně, ale vypadá to skvěle, moc ti to sedne :)

    OdpovědětVymazat
  6. kolik stály ty šortky?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,prosím tě máš link na prodejce kabelky :) předem děkuju

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.