Berlin

Včera jsem se vrátila z Berlína. Bylo krásně a nakoupila jsem moře věcí. Dnes vám ukážu fotky tak prostě z průběhu a příště bude outfit post z Berlína. Pak outfit s novými věcmi:) Jedete tam také někdo?








Share:

14 komentářů

  1. jsi strašlivě roztomilá <3
    Bohužel, nejedu.

    OdpovědětVymazat
  2. fotky bozi, zavidim moc)
    snad se mi taky během prazdnin postesti!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem chtěla tohle léto do Berlína, ale nejspíš nebudou peníze :(

    OdpovědětVymazat
  4. já asi v září, dej nějaké typy kam zajít:))

    OdpovědětVymazat
  5. 1 5 a poslední jsou <3!

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych se tam podívala. Ty tam přespáváš v nějakém hotelu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano byli jsme v ( http://www.booking.com/hotel/de/apartments-city-residence.cs.html?sid=ee6d7fe6a6e07e678e7e5503670c572e;dcid=1;checkin=2013-07-01;checkout=2013-07-03;srfid=e221d9e58a2d37990e09d6fab6fd2d1f3c7ca8cdX41 ) :)

      Vymazat
  7. Krásný fotky! Ta poslední má úžasnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja se do Berlina chystam za tyden a vzpomnela jsem si na tebe, ze uz si tam jednou byla, tak ze se mrknu na nejaky tipy.. a hele, ty ses tam zas! :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.