Ráda bych vám ukázala boty, které mám právě objednané z VJ-STYLE
ODKAZ přímo na tyto boty v e-shopu. Boty nejsou drahé, za 38$  i s dopravou.
Tak uvidíme jak budou kvalitní, líbí se mi jak mají podrážku jako Creepers, ale jsou víc jednoduché, jediné zdobení je spona což mi vyhovuje:) 
Koupili by jste si nějaké podobné? Máte s Vj-stylem ?


No určitě o nich neslyšíte naposled.


Share:

14 komentářů

  1. tak ty jsou MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    chci tě už vidět!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou velice zajímavé, i když na sobě si je asi představit nedokážu, protože bych je neměla pořádně s čím zkombinovat.
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. vypadaj úžasně, těšim se, až je uvidim na tobě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si objednala ty druhý, ty hodně podobný, jestli víš, který myslim :)

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedavá ako budú na tebe vyzerať :)

    OdpovědětVymazat
  6. no tohle teda není vůbec můj styl, ale jsem zvědavá jak budou vypadat na nohou

    OdpovědětVymazat
  7. mě se líbí, ale trošku mi vadí, že nemají klasickou kulatou špičku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, už je na tobě vidím, ty ti budou slušet!!! :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.