Dnešní outfit není rozhodně nijak zajímavý, ale přece jen když už mám fotky..tak proč je sem nedat.
Post přidávám až teď pozdě v noci, protože jsem dorazila pozdě domů,ajajaja.
Ráda bych vám doporučila kouzelné úterky od T-mobile..například právě v Costa coffee kde jsme dnes byly.


                                 + další bonusovou fotku najdete u MARUŠKY na blogu. (dnes večer!)

Share:

17 komentářů

  1. já ti dám, že není nijak zajímavý!!
    je skvělej a ty ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. celočerné outfity jsou fajn, sluší ti to:))
    a co jsou ty úterky?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou náhodou super a já tenisky nosí prakticky skoro ke všemu :D ano, i šatům :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. celočerný ti prostě sedí, já nosím creepers každý den už dva týdny, jsou to nejlepší boty :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsi krásná, hlavně na druhé fotce:)

    OdpovědětVymazat
  6. mě se líbí ten Tvůj ďolíček na bradě :))

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelné úterky jsou fajn, přítel na to měl twistera z KFC zadarmo :)

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekný kabátik :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty si taková slaďoučká a ten Tvůj výraz ! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. ta první fotka je bezkonkurenčně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta spolecna fotka je pekna moc moc!))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.