Co se za poslední týden stalo? Měly jsme nejlepší oslavu narozenin,byla v kině,
koupila si něco nového a zas mě chytly dutiny. jaký byl váš před a po velikonoční týden?:)
Dnes jsem si přichystala takový new in právě za ten poslední týden:)
FACEBOOK
FORMSPRING


H&m

H&m slevy

Ann Christine
Gate basic triko

Gate 

Share:

27 komentářů

  1. Aaa to krajkove triko jsem strašně chtěla a ta košile bez rukavu je skvěla, ale u nas ji neměli :/
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. to prvni tricko je strasne moc nadherny!))))))))

    OdpovědětVymazat
  3. si robíš prdel! to s tou lebkou hen tam je brutál!

    OdpovědětVymazat
  4. ten prvý top a prsteň sa mi úplne najviac páčia :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten prsten bych chtěla olejznout! :-DDDDD

    OdpovědětVymazat
  6. ten prsten jsem dneska zrovna okoukávala v Gatu :)..je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  7. to krajkové triko je parádní!

    OdpovědětVymazat
  8. tá košela je najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už se uzdrav a´t ty nádherné věco mohu obdivovat na Tobě!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. teším sa na to, ked ich uvidim na tebe :)

    OdpovědětVymazat
  11. chci tu kosili a tu skvelou trpytivou trickovou vec!!!!!!! x

    OdpovědětVymazat
  12. snad na tobě věci brzy uvidíme, protože jsou všechny krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Kdy slavíš ??? Já slavila taky, a hned několikrát pro jistotu :) :D A to třpytivý triko je suprový!

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. perfektní, hlavně ten první top!

    OdpovědětVymazat
  15. na ten prstýnek jsem se dívala :))
    vlastně i na u košili, na první pohled se mi zdálo že tam jsou lebky, pak jsem se podívala jen blíž a viděla jen kytky. sakra je skvělá, měla jsem si ji koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ta košile je naprosto perfektní...:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.