Dneska jsem nevytáhla paty z domu. Podle mě hodně  z vás také né, je opravdu příšerně.
Snědla jsem všechno co jsem mohla a z pyžama nevylezla.
(a aby to nebyl post bez fotek..tak takových pár fotek 'mě' a bot aby jste věřili, že je mám:D)





Tags:

Share:

23 komentářů

  1. tie opatocky vyzeraju slubne ..ty tiez :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. píše se "abyste" :) jinak líbí se mi fotky a boty nevím, je to jen takový trailer na ně :D vůbec si neumím představit, jak se na nich chodí

    OdpovědětVymazat
  4. na posledni fotce jsi rozkosna káti!:)).D

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj ahoj,MOC TI TO SLUSI právě u nás probíhá GIVEAWAY!
    budeme rády když se zůčastníš a zkusíš štěstí :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/g-i-v-e-w-y.html

    OdpovědětVymazat
  6. myslela jsem si správně :D
    jsinádherná, tady uplně extra mega a ty boty taky!

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tyjo, hejtři jsou fakt všude...

      Jinak mít tvé vlasy, skáču tři metry vysoko :D moc ti to sluší :)

      Vymazat
    3. nechci tady vytvářet něaký spory, ale ty dvě se znají, takže ten první komentář je myšlen přátelsky, jakože má tak dokonalý fotky, až ji "nesnáší"

      Vymazat
  8. Mám stejný foťák :)
    Tvé vlasy jsou úžasné :O závidím ti ten objem!

    OdpovědětVymazat
  9. jsi boží! moc se mi líbí tvoje kukadlo na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  10. bože na té druhé fotce jsi tak kráná!

    OdpovědětVymazat
  11. na všech fotkách ti to hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  12. máš úžasný vlasy a fotky jsou bezvadný!:)

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezké fotky... jinak jsme tyto botky pořídila v H&M už loni a mají jeden opravdu nepříjemný nedostatek a to že z nich opravdu neskutečně páchnou nohy :(

    OdpovědětVymazat
  14. ty boty jsou úžasný, plus ti to všude strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. jsem na tebe v nich zvedava.. :-) myslim, ze jsem te v podpatkach nikdy nevidela.. :-)
    jinak tyhle botky mam taky (jsou uzasny samozrejme), ale uz me v tom h&m zacinaj stvat! :D jak dlouho je hodlaj jeste prodavat?! ja je tam kupovala nekdy na PODZIM! :DD

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.