Dneska žádné povídání a jen rychle outfit..nestíhám a jsem super ospalá:)
facebook/formspring






Share:

23 komentářů

  1. boží outfit :)
    jsi ostříhaná? :)

    OdpovědětVymazat
  2. zdá se mi to, nebo máš kratší vlasy?:) ..jinak sluší ti to moc:)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi kráska:)♥ a máš suprovou košili!

    OdpovědětVymazat
  4. neuvěřitelně moc ti sluší ta červená rtěnka !!!

    OdpovědětVymazat
  5. takhle upravené vlasy se mi moc líbí, červená rtěnka ti neskutečně sluší a džiska je super!!

    OdpovědětVymazat
  6. ah boze boze boze to je dokonale aaaa!!

    OdpovědětVymazat
  7. ta košile! ten trenčkot! perfekt.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je naprosto, ale naprosto perfektní, jsi nádherná <3 ta barva rtěnky je skvělá a ty boty ? No prostě kouzelná seš <3

    OdpovědětVymazat
  9. krásná....ta vesta je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  10. Awesome look, so edgy, love it!! I hope you will also like mines.

    www.modishYou.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. podle mě je to naprosto skvělý outfit:)) ♥ ta košile je boží!

    OdpovědětVymazat
  12. skvělé, skvělé!!
    celá kombinace s mi líbí, nemáš nějaký nový foťák, přijde mi, že máš lepší fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem na něj četla jenom příznivé ohlasy, tak jsem ho vyzkoušela :)
    joo, já jsem to hned poznala :D

    OdpovědětVymazat
  14. máš skvělej styl!! :)) úžasný fotky.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.