ahoj ahoj, fotky jsou ze soboty kdy bylo super krásně!
Dnes jsem opět nastydlá a stojí to za houby:D
Na sobě mám košili po mámě,tenisky a brejle hmko,tašku by kamarádka k narozkám, sukně(teď týjo nwm)





Share:

20 komentářů

  1. POSLEDNÍ fotka je bájo! máš tu supr vlasy a ty brýle jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá taška! a super outfit a máš krásně namalovaný oči:) <3

    OdpovědětVymazat
  3. ta taškaaaaaaaaaa!!! a košileeeeeeeeee!!! a káťááááááá

    OdpovědětVymazat
  4. ta druhá fotka je super!!:) ta košile a taška ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. úúúúžasné
    brala bych hned tvoji košili
    mám stejnou, ale s flekem, kterej je mi záhadou a nejde vyprat :D

    OdpovědětVymazat
  6. ta košile je skvělá!
    poslední se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. košile perfektní a poslední fotka nádherná! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  8. Super košile! Sháním podobou a nikde nic.. :(

    OdpovědětVymazat
  9. jo já taky věčně řeším kde mám kapesníky a pak je nemám, klíče jsou pak nejhorší to se nikdy nemůžu dostat domů :D

    OdpovědětVymazat
  10. měníš se,dlouho sem tu nebyla. máme stejný brýle a taky nosim plátěnku,hehe. jo a taky tílko .)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš tak skvělé vlasy!! a ty boty chci :(

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.