Today in White

Ahoj všichni, ani nevíte jak je těžké psát takto po delší době. Měla bych toho tolik co říct, ale je toho vlastně až moc a nevím kde začít. Protože samozřejmě nežiji jen jednou za tu dobu co něco přidám. To jen tak na okraj :)

Fotky jsou z minulého týdne, kdy byl jeden krásný teplý den. Hned mi bylo jasné, že si musím vzít tyhle nové šaty z mango outletu. Hrozně se mi líbí jak jsou minimalistické, ale s černými silonkami nevypadají dobře a do tělových mě nikdo nenasouká. Takže si jich už letos moc neužiji. (Možná nějaký ples?)  U zbytku jsem se rozhodovala jen mezi černou a bílou. Černé bude s nastávajícím podzimem spoustu a tak vyhrála bílá ;). #allwhite

Fotili jsme v krásných Havlíčkových sadech (byla jsem tam poprvé), je to tam hrozně krásné.Kdybych bydlela u Náměstí Míru nebo v Nuslích, jsem tam pořád! Chodíte tam rádi?


příští článek v neděli večer :)












Share:

7 komentářů

  1. All white sa ti veľmi hodí :) tá bunda je úplná bomba! ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. slusi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto skvely <33
    ses porad stejne bozi, nevim co vic na to rict

    OdpovědětVymazat
  4. boty za me neee, ale jinak fakt pecka))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrat boty pro mě bylo nejtěžší a vlastně žádné jiné bilé krom tenisem nemám. Ráda kombinuji tenisky a šaty,ale k tomuto mi to nešlo. Jinak děkuji a děkuji i za názor :)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.