Spring vibes

Zbožňuji to nošení halenky a přes to jen jakýkoliv kabátek. K tomu džíny a nebo nějakou sukni a vlastně jakékoli boty si vzpomenu. Je tu to skvělý jaro, které každý miluje. Milion fotek na instagramu s kvetoucími stromy. Jít si jen tak odpoledne sednout třeba na Letnou a dát si cider. Na sobě mám sekáčový kabátek, který mi už nějakou dobu visel ve skříni. K němu pak nejpohodlnější boyfriendy.   Nezapomeňte vyrazit na pěknou procházku :)










Share:

5 komentářů

  1. Tie boyfriendy su skvele! Cely outfit je super a kabatik je vážne úlovok! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ten kabát je úplně skvělý! Souhlasím,není nic lepšího,než se jít projít a užívat si okolí a atmosféru jara :))

    Fashionbydenisa

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi hlavně kabát a náhrdelní! Ještě bych tě ráda pozvala na můj blog www.jojovictus.blogspot.com, kde najdeš články o modelingu, zdravé recepty i pár střípků ze světa módy a zážitky z cest.

    OdpovědětVymazat
  4. Kabát je krásný, taky takový sháním.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si taková kráska! Jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila a určitě se na blog budu vracet:). Kristýna x

    www.FashionHouseCZ.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.