Tohle je článek po hrozně dlouhé době. Bloggování, ale není povinnost a mě se prostě nechtělo. Neměla jsem do toho ten správný 'elán'. Snad se někdo z vás na to vůbec po takové dlouhé době vůbec podívá :D Fotky už mám nafocené nějakou, kdy ještě bylo opravdové léto. Chybí vám tyto horoucí dny? Obula jsem si v té době ' nové, čisté' Nike roshe run.Z kterých mám stále obrovskou radost.  K nim jsem už zvolila jen celo bílý outfit. Dalo by se říct, že vlastně létám v oblacích ;)








Share:

8 komentářů

  1. Super outfit, vypadá to úžasně a ty boty jsou prostě dokonalý :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. tie tenisky sú PERFEKTNÉ! :3

    OdpovědětVymazat
  3. S blogováním to máš úplnou pravdu, není to povinnost a taky si vždycky říkám, když po nějaké době přidám článek- podívá se na to někdo vůbec? :D Jo, mě tu máš od začátku do konce!♥ A ty boty jsou super, ještě to nebíčko modrý k tomu na těch fotkách. :) prostě♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak podobnou sukenku i topík mám i já a davam velké plus k těm vláskum :) Opravdu bomba :) Ty vlasy se mi taaak liběj, ale me by to neslušelo.. :/
    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem u tebe na blogu nebyla, ale tyhle boty jsou fakt super! Odkud je máš?

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.