Budapešť

Neměla jsem přístup k počítači, tak přidávám post o Budapešti až nyní. Byl to super skvělý výlet. S přítelem jsme jeli na 3 noci ( tedy 4 dny). Do Budapešti jsme jeli vlakem a cesta trvá cca 7 hodin, chytli jsme skvělé ubytovaní, které můžu jen doporučit a za skvělou cenu TADY . Hotel nás vyšel na 3 noci za cca 2000 kč pro dva, byl v centru a pokoj měl vlastní koupelnu a byl dost čistý. Prošli jsme spoustu krásných 'obrovských' památek, ty mají opravdu nádherné. Řetězový most, Rybářská bašta, Budín, Parlament atd...
Nákupy tam ovšem zajímavé nečekejte, je to to samé jako u nás, možná i horší. Co nás, ale zaujalo byly kavárničky, bary. Ten nejzajímavější se jmenuje Szimpla kert. Takže pokud se někdo chystáte do Budapešti (což vřele doporučuji, určitě navštivte tento podnik!) Budapešť patří k těm levnějším zemím. Ceny jsou podobné jako u nás, občas trochu nižší. Nejlepší věc je rozhodně půjčit si kola, Pešť je rovná tudíž je to opravdu zábava a ne dřina. Z fotek jsem udělala takový výběr, ale i přesto je jich celkem více. Tak je tu někdo kdo se tam chystá nebo už byl?:)




















Share:

26 komentářů

  1. nadherne fotky! chtela bych se tam podívat :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. v budapešti som bola nedávno, teda v novembri, na pár dni, ale bol to skôr študijný pobyt ako ten spoznávaci a tak by som sa tam chcela čoskoro vrátiť a poriadne to mesto preskúmať :3

    OdpovědětVymazat
  3. To čím ste fotili? Dosť brutálne vyzerajú fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. take jsem ted nedavno tam byla. jinak mas skvele fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. chystáááá :) děkuju za článek! ale ubytování budem určitě řešit přes airbnb - mám vyhlídlý obří designovýbyt(ogalerii) umělce za 700 korun na noc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. airbnb je skvělý, měli jsme přes to ubytování do Londýna. Budapešť jsme, ale zařizovali 2 dy předtím a to vyšlo výhodněji na booking :)

      Vymazat
  6. No my se s přítelem taky právě chystáme v srpnu :) A zatím jsem tedy neviděla hezčí fotky než od tebe, takže si mě úplně nalákala :) máě nějaké tipy, jaká místa určitě nevynechat? :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný fotky Káťo, pěkně si mě teď na Budapešť nalákala! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotky :) Vůbec jsem netušila, že je Budapešť takhle krásný město :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja tam byla jednou ale je to hrozne davno, ale podle tech fotek to je nadherny

    OdpovědětVymazat
  10. No v Budapesti som bola asi 2x a urcite sa tam chcem opat raz vratit. Podla mna je to carovne mesto s ovela vacsou atmosferou ako napriklad Vieden :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som bola a ešte tam musím ísť 😍 :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé! A hned jsem si při čtení příspěvku vzpomněla na song "Budapest", který zpívá George Ezra.
    -L

    OdpovědětVymazat
  13. jasne do Buda sa chodi nakupovat len na trhy nejake lacne veci akurat tak ale mesto je to krasne a fotky su dost super ,..zijem :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, ty památky tam musí být krásné :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, nádherné fotky. Památky miluji, takže bych si tento výlet určitě užila :).

    marse-luskova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. už jsem byla, ale v srpnu se chystám na festák, už at jsem tam !

    OdpovědětVymazat
  17. balím kufre, sťahujem sa... krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.