Včera jsem měla moc hezký den:) Procházeli jsme se Kampou, pak jsme šli do Vojanových sadů kde se promenovali pávi a všechno krásně kvetlo. Určitě doporučuji tam teď zajít! K večeru jsme šli do bazénu, což mě skvěle uvolnilo. Den jsme zakončili večeří a posedáváním na zahrádce. Jaká byla vaše sobota?:)
Dnes se těším na to jak bude krásně dlouho vidět, když se posunul čas :) Na sobě mám jednoduchý, ale o to více pohodlný outfit. Takové mám teď nejraději, nic přeplácaného. Namalovaná jsem jen tak aby se neřeklo a vlasy mám jen rozčesané. 










Share:

13 komentářů

  1. Takhle když máš ty vlasy světlejší, tak ti to sluší o dost víc než tmavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. konecne kombinacia s teniskami, ktora sa mi paci :) ..na vacsine blogeriek mi to pride umele.

    takze super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zase byla po dloouhé době na inlinech, tenhle víkend byl fajn :) Sluší ti to moc, i když je to tak jednoduchý! :)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. supr, post! Konečně po takový dlouhý době, snad víc než týden(((

    OdpovědětVymazat
  5. Když tak na tebe koukám, blond by ti slušela i víc, než ta zrzavá :) a to jsem jinak velký fanda zrzeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, jeste mi ikdo nikdy neřekl že by mi mohla slušet blond! děkuju:)

      Vymazat
  6. Ty jsi tak hezká! :)
    btw, moc hezká kabelka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.