Nevím jestli jsem se vám zmiňovala, ale koupila jsem si světle růžové kalhoty, někdy po vánocích ve slevách v H&m. Myslela jsem že je vytáhnu až na jaře, ale dnes mi to nedalo a oblékla jsem je.  Co myslíte na tento barevnější outfit? :) Mě se to moc líbí, také fotky jsou lepší. Nosíte také někdo v zimě světlé kalhoty nebo se jen schováváte v černé? :)











Share:

11 komentářů

  1. tá posledná s veľkým úsmevom je rozkošná :) nohavice sú skvelé, krásne rozžiaria :) ja nosím celoročné celú škálu mojich farebných nohavíc, veď prečo by som ich mala schovávať v skrini :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Lolls,ta poslední fotka je nejkrásnější a ty botičky :33!!

    OdpovědětVymazat
  3. na poslední fotce jsi roztomilá:3 skvělý outfit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou parádní, i kvalitou i outfit je bezva :) Ty růžový kalhoty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Krása! Ta kombinace těhlech kalhot a svetru = <3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to príjemná zmena vidieť farebnejší outfit v takomto období, keď sú všetci zaťažený na tmavé farby. Aj keď ide iba o takúto "baby pink". Rozhodne ti seknú a vyzeráš krásne ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě to táák sluší :) A krásné místo na focení, kde je to? :)

    OdpovědětVymazat
  8. I love your every outfit! These light pink jeans looks perfect with oversized gray coat!

    OdpovědětVymazat
  9. nejkrasneji se smejes a outfit strasne super!!
    ady.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.