Toto jsou fotky někdy z před vánoc, dnes jsem je našla tak takový krátký post.
Jak vám začal rok 2012 snažíte se ho udělat lepší než ten minulý?:)
                            facebook - formspring




Share:

33 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky! ;) pevně doufám že tento rok bude lepší než ten minulý

    OdpovědětVymazat
  3. ved kto sa ho nesnazi urobit lepsim ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snažím zlepšít : )
    uvdíme uvidíme co nám dá čas :D

    OdpovědětVymazat
  5. já se snažím tenhle rok udělat lepším a víc si ho užít:) ..skvělé fotky, ta poslední je úžasná:O

    OdpovědětVymazat
  6. vzdy poviem aby bol ten dalsi rok lepsi ako predosly :D

    OdpovědětVymazat
  7. Každej den mi odpadaj knoflíky, dneska taky. :(

    OdpovědětVymazat
  8. pecková košeľa :) a verím, že každým rokom bude všetko len lepšie ... :)

    OdpovědětVymazat
  9. tá posledná fotka je waaau :D užasná

    OdpovědětVymazat
  10. úžasný fotky! hlavně ta poslední, vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zbožňuju Tvoje vlasy, oči, košili! Krásný fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. dokonalý vlasy,wow,skvělé fotky :))

    OdpovědětVymazat
  13. no řekla bych že to snažení je ve fázi ehm , přemýšlení
    supr košile!

    OdpovědětVymazat
  14. řekla jsem si,že jo,že bude lepší,ale zatím to vypadá o dost hůř,akorát mám červenou hlavu a našla jsem ztracenej mobil,škola fuj.co ty?
    si kráska:)
    -jestli chceš přístup na můj blog,napiš na kompotka@seznam.cz
    v nejbližší době plánuju focení toho tílka:)

    OdpovědětVymazat
  15. rok mi začal skvěle, teda až na tu ehmehm kocovinu:P:D:D
    a snažím se být lepší a mít se líp:))

    OdpovědětVymazat
  16. Poslední fotka! No zatím pro třech dnech tohoto roku nic moc, uvidíme, co bude dál.

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý fotky:), hrozně ti to sluší!))

    OdpovědětVymazat
  18. Novej rok začal blbě, ale tak snažim se aby to bylo lepší a lepší! :)

    Na poslední fotce jsi panenka!

    OdpovědětVymazat
  19. Na poslední fotce vypadáš fakt krásně :)
    Já se snažím tenhle rok hlavně vnímat. Minulý byl o maturitě a vysoké a skončil tak, že jsem z vysoké zdrhla a začala snít o tom, že jsem chytrá na biologii a dostanu se na medicínu a odjedu do Afriky jako doktor-dobrovolník :D takže cítím, že jsem byla frustrovaná a zmatená :) snad tenhle rok dospěji a budu v klidu :)

    OdpovědětVymazat
  20. žehliš si vlasy?
    inak krasna bluzka

    OdpovědětVymazat
  21. Začalo to hodně dokonale! Doufám, že to tak bude i pokračovat ;). Ta mašle je hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  22. skvělej blog, skvělý vlasy. follow ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jsi tak nádherná:)jak je možný že čím dál tím víc..to už snad ani nejde;)

    OdpovědětVymazat
  24. Můj Nový rok se stihl nejvíc pokazit už asi po hodině...a už je mnohem horší, než ten minulý...
    A tobě to moc sluší, chci tvé vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  25. cau kocko mas o de me meila

    crash08@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ta košile je skvělá! Bavíš mě čím dál víc :))

    OdpovědětVymazat
  27. Tenhle je fakt lepší než minulý =) takováto afina Ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.