Jak na nový rok tak po celý rok

Tak doufám, že toto tvrzení neplatí:D Předsevzetí nějaká mám a hrozně se netěším do školy.
Jaký byl váš silvestr?             facebook.com - formspring.me




Share:

24 komentářů

  1. si krásná !! :O

    OdpovědětVymazat
  2. ta bunda je skvělá!
    jo já taky doufá že se to nevyplní , to by bylo asi pěkně na .. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jou, nádherná jsi! Proč by to nemělo platit, necítíš se dobře nebo co? :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten drdol ti strašně sluší ! a ta bunda je prostě super ! ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. óóó, neskutečně ti to sluší zase :)
    hele já nechci do školy !!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. bol vélmi super ! :)) super bunda ! a doš koly sa hádam nikto neteší :DD

    OdpovědětVymazat
  7. můj silvestr tenhle rok nebyl nijak zajmavý, rozhodla jsem se ho trávit s rodinou:)
    krásný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  8. tá prvá fotka je skvelá a rovnako tak botky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Káti, Káti, Káti prosííííím odkud máš tu parku?

    OdpovědětVymazat
  10. Se školou fakt souhlasím, vůbec se mi tam nechce :D. Tenhle účes ti sluší!)) B.

    OdpovědětVymazat
  11. krásný outfit :)
    zvu tě na svůj nový blog http://embeblog.blogspot.com/ (budu ráda za tipy rady jak ho vést) díky

    OdpovědětVymazat
  12. úžasné boty:) sluší ti to moc!;) a do školy se taky netěším:/

    OdpovědětVymazat
  13. Šťastný nový rok! Snad to nebude mučící školní rok!

    OdpovědětVymazat
  14. Taky nechci do školy!!! :X
    Sluší ti to, krásko! :)

    OdpovědětVymazat
  15. PŘESNĚ. hroznej den.

    OdpovědětVymazat
  16. Do školy taky nejsem dvakrát odvařená, ale zvládnem to :-D
    Přeji šťastný nový rok! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. máš nejbožejší bundu hele :)

    OdpovědětVymazat
  18. A mě by to možná moc nevadilo : )Jak na nový rok tak po celý rok, jsem zvědavá co nám ten nový přinese.

    OdpovědětVymazat
  19. jaa bych byla docela dost štastná kdyby to tak platilo! ;D)))
    ses supr krasna!))

    OdpovědětVymazat
  20. no prvotně jsem silvestra slavit nechtěla, ale nakonec to bylo super-s plno kámošema a dvěma litry vína v mém bříšku..:D:D silvestřili jsme do 8:30am :D
    krásné fotky, krásko:)

    OdpovědětVymazat
  21. Máš styl, jsi sympatická a máš super blog -> jsem tvůj followe :) www.style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.