White jacket

Tak už se s postováním začínám lepšit! Začíná mě to opět zas opravdu bavit. Doufám, že to bude i znát. Vždycky mě napadá tolik věcí, ale nevím jak to do článku skloubit aby to mělo hlavu a patu. Možná by pro mě bylo lepší psát jen v bodech.  1.,2.,3., ... Toto bych nazvala bodem jedna!
Bod druhý: Předevčírem jsem se byla podívat na prodeji stylistek z backstage školy stylu. Bylo tam opravdu narváno takže předpokládám, že vás tam bylo spoustu a nebo ne? Bylo to moc fajn. Koupila jsem si kabát (nevím kam ho dám...) a viděla jsem  Ejvi a že jí to slušelo!
Bod třetí: (možná spíše outfit bod?) Tuhle bundičku určitě znáte od několika bloggerek...Elišky, Sáry atd..
Chtěla jsem jí už fakt dlouho, ale stále jsem nevěděla jestli dát 1600 za bílou bundu. Nepřestane se nosit?
No a nakonec jsem si jí koupila za 800 někdy k začátku prázdnin. Je to nejlepší křivák co vlastním!!

bunda-pull&bear  triko-pimkie  kalhoty-tally weijl  kabelka-mango  boty-bershka









Share:

14 komentářů

  1. Ta bunda je skvělá, taky přemýšlím jestli si podobnou nekoupit. Kromě té bundy máš ještě úplně skvělé boty a sluší ti když se usmíváš :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. snad nejsem creepy ale mas v tech dzinach super zadek! :D :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. páni, to se mi líbí :))

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Že jsi byla v pondělí 18.8(myslím) na Andělu a procházela OC a telefonovala? Jestli jo, tak jsem tě viděla:D...a moc ti to slušelo:)! Jsi hrozně naživo ještě hezčí:).

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen super boty, super bunda a tak dále, ale i super nohy!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná Káťo, máš super originální název.:D Jinak ty botky jsou super a tvoje božsky dlouhý nohy♥
    Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. užasný outfit:) Máš krásnou postavu!!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. boží boty <3 a máš skvělou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert
    that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you
    access consistently quickly.

    Also visit my homepage; good blog sites

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.