23:55 airport

Ráda bych vám představila eshop 23:55 neboli #zapětdvanáct. Mají super retro hodinky..digitálky, ručičkové..a taky super batohy. Já jsem pro ně měla možnost fotit lookbook. Myslím, že se fotky vydařily opravdu pěkně. Na sebe jsem si vzala černošedý outfit abych pěkně ladila. Prostředí letiště jsem už obdivovala na fotkách dříve a opravdu to stojí za to. Nebo ne?

Příště ještě lookbook na batohy v krásné přírodě!    











                                          
       Photo by: vmhieu.tumblr.com

Share:

14 komentářů

  1. Super fotky a super outfit! Na hodinky jdu hned mrknout, baví mě tyhle spolupráce!! ;)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, hrozně se mi líbí ty boty :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky vypadaji opravdu skvele ! :) A hodinky taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky!! ♥ to letisko tomu dodává úžasný efekt!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, skvelé fotky a krásny outfit, možem sa spýtať odkiaľ más sukňu a čižmy? :) Ďakujem!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné hodinky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé fotky :)

    http://baribircak.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.