Snažím se kabáty střídat jak jen to jde abych vás nenudila. Bohužel jsem to dnes podcenila a vzala si tento tenký kabátek, brrr. Byla opravdu zima že? K tomuto jednoduchému outfitu jsem si vzala barevnou šálu abych to trošku rozsvítila :) Další kostkovaná, ale tato je kruhová. Nebyl náhodou někdo z vás v Budapešti? Chystám se a zajímaly by mě nějaké zajímavé tipy na cokoliv. :) 







Share:

15 komentářů

  1. Líbí se mi ty boty!! Odkud jsou?:) A šálounsi to pěkně rozzářila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta šála je opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto vyzerá super, akurát s tým počasím to veru netreba preceňovať, ochladilo sa poriadne :( Ja už by som brala kľudne aj leto! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to! v Budapešti jsem nikdy nebyla, ale vždycky mě to město zajímalo. doufám že si to tam užiješ a pak nám napíšeš nějakej pěknej článek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som bola v tropikáriu :) určite sa tam choď pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta šála je fajn, taky jsem si oblíbila jednu kruhovou teď :-) A ta kabelka je LYDC, viď? Je fajn a prostorná? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou jsi se opravdu zlepšila!

    OdpovědětVymazat
  8. U nás dneska právě sněžilo a taky nebylo zrovna teplo ;) já ty tvoje šály zbožňuju! ;)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. <333
    sledovat!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.