Snow snow snow snow snow snow

Takový post nepost, ale také by jste tak chtěli sníh? Já příšerně a i nějaké ty zimní sněhové fotky:)
Jede tu někdo na hory? a jak si užíváte prázdniny? koupili jste si něco ve slevách?:)
facebook - formspring














































































(tumblr)

Share:

23 komentářů

  1. Já chci už od půlky listopadu ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě...já jsem strašně spokojená s tím počasím, co je teď:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. radšej ako tento dážd tak tak

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. upřímně já moc sníh nemusím takže za tohle počasí jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. sníh mi nechybí a když není u nás ani se mi nechce na hory... ze slev jsem zklamaná, koupila jsem si čepici, kabát a svetr bez slevy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo ze slev jsem si jen pořídila svetr z h&m ve dvou ruznych barvach a tricko s roztomilym napisem. Jinak sehnat nejake hezke boty, ktere jeste doma nemam je dost obtizne. Stejne tak cernou tasku, za tip bych ti byla vdecna! :)))*
    A co ty sis pořídila?

    OdpovědětVymazat
  7. Včera jsem byla na povánočních nákupech a koupila jsme si bodycon sukni v NYer za 179,- + krajkované vínové triko za 249,- Sníh chci taky :(

    OdpovědětVymazat
  8. u nás sníh byl, dokonce na Štědrý den sněžilo, ale teď už to taje:/

    OdpovědětVymazat
  9. krásne animky ♥ už by som sa rada zobudila do zasneženého rána :)

    OdpovědětVymazat
  10. u nás sněžilo před chvílí :D
    nekoupila jsem si nic snažím se šetřit i když mě to stojí nervy

    OdpovědětVymazat
  11. chcelo by to už poriadnu sánkovačku a guľovačku :))

    OdpovědětVymazat
  12. slevy jsem si užila totálně!:D))
    a sníh takhle vypadá krásně, ale jinak to je docela na nic .D.

    OdpovědětVymazat
  13. jedu do Rakouska,ale až v březnu.Po sněhu nějak netoužím.
    Animace jsou skvělý,slevy jsem si neužila.

    OdpovědětVymazat
  14. Já chci sníh! Ale prej by zítra mělo začít sněžit, tak uvidíme. Na hory jsem měla jet, ale mám kašel a tak se nikam ( asi) nejede...a slevy? Nedávno jsem to byla omrknout a pro mě nic moc. Koukla jsem se do Topshopu a H&M, koupila jsem si jen triko v H&M...a to ani nebylo ve slevě :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ale jenom kvůli těm sněhovým fotkám :) Jinak nee :D Slevy jsem si neužila, není moc peněz na utrácení.. A na hory taky nejedu díky tomu. Až o jarních prádzninách asi.

    OdpovědětVymazat
  16. joo chceme sníh :D slevy skvělý, černý džíny za 200, neber to! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Kačenko přiznám se, že mě tohle počasí vyhovuje. Já bych už nejradši jaro,ale! :) Na slevy se jedu podívat zítra, ale věřím,že si nic nepořídím. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Taky bych už chtěla sníh ;( A ve slevách jsem byla včera, dneska o tom chystám post :D:)

    OdpovědětVymazat
  19. já včera viděla plno sněhu!:D ale jenom z vlaku;) někde před olomoucí, tam je nádherně nasněženo:))
    krásné fotky,)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.